Ik had de skippybal opgehangen in haar stal, dat vondt ze eerst helemaal geweldig. Dus daar speelde ze alleen in de stal mee, buiten in de paddock waren er veel te veel andere intressante dingen te zien en doen
.
Alleen die skippybal heeft er 3 dagen in gehangen en toen vondt mevrouw het weer saai. Dus tijd voor het volgende speeltje 
(Het zijn net mensenbaby's, die moet je ook elke keer ander speelgoed geven om ze te blijven intresseren)
Dus nu heb ik een kleine pion in haar stal opgehangen, dus door het bovenste gat heen en het uiteinde een dik stro-touw, breed uitgehangen zodat de pion schuift over het touw (dus beweegd) en ongeveer op schofthoogte opgehangen.
Begint ze meteen overdreven aan te likken en tegen aan te duwen
Helemaal into haar nieuwe speeltje hahaha 
Van de week haal ik deze er weer uit en dan komt er een dikke wilgentak in te hangen waar ze aan kan knagen.
Verder had ik nog verzonnen om een suikerbiet op te hangen, maar voorlopig nog even niet want ze moet eerst weer goed in haar spieren zitten (zie mijn andere topic). Dus genoeg speeltjes voor in d'r stalletje en in de paddock vindt ze er niets aan