heeyff vraagje ik wil graag deze cap: maar ik weet het merk nietweet iemand van jullie het soms?bedankt(zet er ook ff bij of je de cap leuk vindt?)
Ik weet ook niet welk merk maar je ziet ze best wel veel Ik vind het voor springen wel een leuke cap maar voor dressuur vind ik hem niet echt mooi
ooh haha Nou heel veel succes met het vinden van de cap Ik heb ze eigenlijk nog nooit in een winkel gezien maar ja dan let je er ook niet op haha Ik kijk niet zo vaak bij de caps want die collecties blijven meestal wel een tijdje hetzelfde
Het model lijkt een beetje op LAS. Maar of het er ook echt 1 is weet ik niet.Misschien moet je op ruitersport sites gaan vergelijken?
Volgens mij zijn dat caps van Charles Owen:Is een zogenaamde "showjumper" cap, oftewel een cap die veel wordt gebruikt bij het springen.
Ik las daar net toevallig ook al een topic over ze zeide dat hij best duur was, maar volgens mij wel fijn zit! Dat is die van charles owen ja
Ik heb ook een Charles Owen. Hele fijne cap. Ik vind hem juist leuk voor dressuur (en springen ook hoor), net even anders.Hij is idd niet goedkoop, rond de 160 euro
Dat is idd een Charles Owen.Hele gave caps met een prijskaartje! Ik vind'm zelf heel mooi,maar mij past die niet. Cap heeft nogal rare vorm.
Lenneke_ schreef:Ik heb ook een Charles Owen. Hele fijne cap. Ik vind hem juist leuk voor dressuur (en springen ook hoor), net even anders.Hij is idd niet goedkoop, rond de 160 euroValt best mee qua prijs in vergelijking met een GPA!
ja wouw net zegge ik vind hem helemaal niet duur, mag hem direct hebben van mamalleen waar kan ik hem krijge,???