Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
indra2001 schreef:Even in de kantlijn: ik sta er ook en wij hebben allemaal een contract getekend dat je 2 md vooruit betaalt, als het goed is ook Pauline. In dat contract staat niets over kinderen, dat is waar, en de gewijzigde beslissing is idd niet leuk voor je, maar ik denk dat de eigenaar dat mag doen. Je had overigens tot 1 april mogen blijven en je kiest er zelf voor om gelijk te gaan. Dat doen meer mensen en dan betaal je dus een maand voor niets, maar kan je wel meteen weg. Het is een fair contract, wel met veel do's and dont's maar fair en als je dat niet had gewild had je niet moeten tekenen. Mijn mening. Overigens of ze je paard mogen confisceren, geen idee...speelt dat dan?

. Het kost je veel tijd, geld en frustraties, en uiteindelijk win je er niks mee. De staleigenaar is niet redelijk, hoelanger je er blijft staan hoe rotter ze tegen je gaat doen. Ik kan je alleen adviseren de komende 2 maanden gewoon te blijven staan met je paard, en alleen te komen als de staleigenaar er niet is, en daarna maken dat je weg komt. Je hoeft niet zo bang te zijn dat ze iets met je paard doet, dat zie ik haar nou weer niet zo snel doen (en daarnaast is ze bang voor paarden dus ze durft er niet zo dicht bij in de buurt te komen
)
indra2001 schreef:Even in de kantlijn: ik sta er ook en wij hebben allemaal een contract getekend dat je 2 md vooruit betaalt, als het goed is ook Pauline. In dat contract staat niets over kinderen, dat is waar, en de gewijzigde beslissing is idd niet leuk voor je, maar ik denk dat de eigenaar dat mag doen.