Ik ben opzoek naar Gino. Gino is een haflo-arabe (kruising haflinger/arabier) ruin van 20 jaar. Licht vos met doorlopende bles en blonde manen die waarschijnlijk niet erg lang zijn, is ongeveer 1.47 m. Gino heeft een klein voorplukje en een pittig voorwaarts karakter. Hij vindt het niet fijn als je aan zijn oren zit, maar heeft een lief karakter. Het zou kunnen dat hij last van zijn hoeven/benen heeft als hij op beton staat (stal). Gino is van stal de Ruyter in Heemskerk waarschijnlijk via Alkmaar naar Hoorn gegaan. Ik heb Gino 9 jaar gehad (tot ongeveer 5 jr.geleden) en ik zou heel graag willen weten of hij nog leeft en hoe het met hem gaat! paardencursus@live.nl
RoosBram
Geplaatst: 27-02-10 00:08
Ik geloof dat de eigenaar van Gino een berichtje heeft staan op een ander topic.. of Gino op stal de ruyter heeft gestaan.
hihi dat klopt! Een paar dagen nadat santino haar berichtje op bokt had geplaatst had ik contact met haar opgenomen. Het blijkt idd om mijn gino te gaan!
beide happy: santino heeft gino gevonden en ik heb nu eindelijk info over zijn jongere jaren
Aangezien Gino is gevonden wordt dit topic gesloten. TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek. Hier nu een slotje.