[PG] Haflinger merrie Shirley geb. 25-07-99

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

juf_esther

[PG] Haflinger merrie Shirley geb. 25-07-99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 21:59

Voor de oude eigenaresse ben ik op zoek naar Shirley, een haflingermerrie.

- Ze is geboren op 25 juli 1999 en is ong 143 hoog
- Ze heeft een druipkol die duidelijk in een ruitje eindigt op de neus
- Shirley is gechipt en deze gegevens staan ook in haar paspoort
- Als je voor haar staat heeft ze rechts voor of achter een litteken op haar been
en een vlek van witte haren op de rug

Ze is ongeveer in 2006 verkocht aan een handelsstal in oud beijerland
en daarna is ze verkocht aan Amanda.

De vorige eigenaresse is erg benieuwd hoe het met haar gaat.

Ken je deze haflinger of weet je waar ze staat? Neem dan alsjeblieft even contact op.

Bedankt!

shirleyaman

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 19:49

Heyy,

Beetje laat maar beter laat dan nooit!! Je zal het nooit geloven maar ik ben het..... Amanda!!! Ik ben de trotse eigenaar van Shirley!
Heb der idd in oudbijerland gekocht en heb toen de tijd nog even contact gehad met de oudere eigenaar van shir....

Ik woon zelf in amsterdam en Shir staat in diemen, We hebben het heerlijk rijden lekker door de bossen en vermaken ons geweldig samen...

Op mijn hyves staan een aantal foto's van shir, Dan kunnen jullie het beste veen zoeken naar:
Amanda Fleury, Amsterdam

Ik heb Shirley nu in feb al weer drie jaar!

Groetjes Amanda

Als je reageerd op dit berichtje wil je dat dan op mijn eigen mail doen want ik ben eigenlijk nooit op bokt maar hoorde van een stal genootje dat er een advertentie stond voor ons.
Mijn email adres is fleuryamanda@hotmail.com

Nou hopelijk tot mails!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 23:25

Aangezien de nieuwe eigenaresse van Shirley zich heeft gemeld wordt dit topic gesloten, verder contact kan via pb en email.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.