Onderzoek: Waxveters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NLSteen

Onderzoek: Waxveters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 18:12

Beste allemaal,

Allereerst zal ik maar direct met de deur in huis vallen door een korte beschrijving te geven.
Ik ben momenteel student aan de Noordelijke Hogeschool te Leeuwarden, waar wij voor
een project een eigen bedrijf moesten starten. Nu zijn wij reeds begonnen met het opstarten hiervan,
alleen zitten we nog met een paar informatieve vragen omtrent ons product.

Wij zitten namelijk in de waxveters. Waxveters zijn voornamelijk geliefd bij schaatsers en mensen die
skeeleren. Deze zijn namelijk strakker aan te trekken (glijden niet) en kunnen ook niet bevriezen.

Nu ben ik op dit forum, na een korte zoektocht op google, terecht gekomen bij een topic waarin gevraagd werd
naar waxveters. Nu is mijn vraag: "Wordt er gebruik gemaakt van waxveters in de paardensport, en zo ja, waarom precies?

Reden waarom wij dit product verkopen (het is reeds te koop), is dat wij deze in fluo/felle kleuren en mogelijk op maat kunnen leveren.

Alvast bedankt voor de reacties.

Danny Orsel
Marketing Management/CE
Noordelijke Hogeschool Leeuwarden

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:00

Ik heb er nog nooit iets over gehoord in de paardensport en heb er persoonlijk ook geen behoefte aan. Lijkt me voor ruiters/amazones ook niet echt nodig om je veters zo strak mogelijk aan te trekken.. Of vergis ik me nu?

NLSteen

Re: Onderzoek: Waxveters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 23:07

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik absoluut geen verstand heb van de paardensport. Mijn vriendin (zit hier wel op het forum) zit wel op paardrijden, wat enige interesse bij mij heeft gewekt, maar ik baseer bovenstaande puur op een gelezen bericht.

Vandaar dat ik hier ook met de vraag kom, daar ik het zelf niet weet ;)