Ik ging eerder altijd 1 keer in de week op les naar een manege dus, zei elke week de trailer in no problemo. ze liep er zo in enzo. Maar na een tijdje had ze er al geen zin meer in. Maar na een tijdje kregen we haar er nog wel in. Maar het word nu alleen maar erger. Ben van de zomer op ponykamp geweest en dat was naast een weg dus ik kneep hem al. Want ik ging in de trailer staan en probeerde haa romhoog te krijgen met voer en alles maar mevrouwtje neemt een loop met me en hoppaa weg pony. gelukkig ging ze gelijk naar het gras

tijdje terug ging ik naar vriendin met me pony en we kregen haar er neit meer in dus kwam er een vrouw met een longeerlijn die deed hem om haar kont en vjoem pony vliegt de trailer in! met mij ernaats:P Nja en we moesten laatst weer weg dus wij proberen met longeerlijn maar teon ging ze alleen opzij dat werkte niet helemaal ik weer meegesleurd. en gestraft natuurlijk. maar toen moest ik weer naar huis langs een drukke weg ik zag het wel weer aankomen gelukkig werd ik geholpen had wel ff 2 hulpjes:D eentje hield longeerlijn vast recht en ander ging met zweepje achter lopen en ik ernaast en het werkte gelukkig weg!
Maar wat nou als je met niet zoveel mensen bent?

...