Dat weet ik ook nog niet zeker, vandaar ook mijn vragen
Okay, goed idee, alleen momenteel wat erg moeilijk om parttime te gaan werken.... Werk nu 40 uur als account manager bij een industriebedrijf. Er komt n flinke reorganisatie aan en ik ben erover aan het denken hoe ik dadelijk verder wil (weet daarnaast ook nog niet of ik erbij zit of niet). Als ik mag blijven zit minder werken er voorlopig zeker niet in. Daarbij zit ik in de selectie voor t EK landelijke ruiters en wilde ik daarom dit jaar juist meer tijd aan de paarden spenderen en wat minder gaan werken
want op zich is dat natuurlijk helemaal geweldig
Ik neem dat de meesten dan ook een 'paardenbaan' hebben die ene dag? Gewoon werk voor maar een dag lijkt me ook lastig te krijgen, maar daar was ik ook aan aan het denken. Voor 2-3 ochtenden of middagen, ben ik inderdaad gelijk verzekerd enz
Dan zou ik inderdaad kunnen kijken of ik eventueel een gedeelte van mijn lesgeld zou opgeven bij de belastingdienst.
Ik schat zo effe dat ik per week wel zo'n 2-4 uur verenigingsles á +/- €25,- pu, 1 groep crossstraining á +/- €30,- pu en nog zo'n 4-6 uur privéles á 20,- pu zou kunnen geven. Daarnaast zou ik dan ook nog een aantal uren paarden voor iemand willen rijden op locatie. Zou denk ik bruto rond de €1200,- per maand uitkomen. Dat is veel minder dan wat ik nu verdien, maar dat zou ik er wel voor over hebben
Heb dan wel alle tijd om me verder op de paarden te richten en ook het lesgeven waardoor ik dan ook weer meer lesklanten zou krijgen. Is nu heel lastig naast alles te regelen.
Het leven is ook niet makkelijk hé