cletje schreef:Ik heb zelf wel de rijbewijs ervoor en een trailer, maar ze reist niet zo goed in de trailer dus, voor zo een lange reis, wil ik absoluut een vrachwagen hebben.
Bedankt voor jou hulp!! Je hebt gelijk, beter maar geen risico nemen met dit soort dingen, vooral als het om mijn pony gaat !!!!
Hoeveel km was het voor jou? Als ik het goed heb, gaat het bij mij om ongeveer 850 km... Dus ja ik reken op 500 to 600 euros...
Mijn dier moest van omgeving Basel naar Friesland. Ze heeft de reis twee keer gemaakt (heen en terug) waarbij ze drachtig was, ook heb ik een veulen laten vervoeren over dezelfde afstand. De beesten kwamen rustig en voldoende fit van de wagen. Het veulen was na deze reis ook weer heel makkelijk te laden dus de chauffeur heeft het heel goed gedaan. Ook de merrie liep de tweede keer zonder blikken of blozen direct de vrachtwagen weer in. Ik ben dus zeer tevreden over hun diensten.
Je vind ze als je googled op Potijk paardentransport. Ze hebben geen website, maar even mailen en je hebt zo een prijsopgave.