Onderzoek naar wedstrijdstress

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bocha

Onderzoek naar wedstrijdstress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 23:38

Beste allemaal,

Voor het afronden van mijn opleiding Veterinaire Natuurgeneeskunde op de Silverlinde te Breda ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie.
Mijn scriptie gaat over wedstrijdstress. Niet alleen omdat ik er zelf altijd veel last van heb gehad, maar ook omdat ik vaak om me heen hoorde dat meerdere mensen (en paarden) hier last van hebben.
Mijn hoofdvraag is; Kan de natuurgeneeskunde een ondersteunende rol bieden bij wedstrijdstress?
Graag wil ik duidelijk krijgen wat de precieze oorzaken zijn en gevolgen zijn en een holistisch beeld verkijgen zodat ik kan onderzoeken of natuurgeneeskunde iets kan betekenen voor wedstrijdcombinaties.
Daarom heb ik als onderdeel van dit onderzoek een enquete opgesteld om meer duidelijkheid te krijgen in de ruiter/amazone en zijn paard/pony met betrekking tot het rijden van wedstrijden.

Wanneer u mee wilt werken aan dit onderzoek stuur dan alsjeblieft een PB of een email met uw e-mailadres zodat ik u de enquete toe kan sturen.

Alvast enorm bedankt!

Groetjes,

Inge

Sim

Re: Onderzoek naar wedstrijdstress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 23:40

Slotje wegens niet voldoen aan de regels.