Harry's horse vs Rider Pro (Boss) broeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sissi87

Harry's horse vs Rider Pro (Boss) broeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 18:55

Heey bokkers

Omdat ik m'n rijbroeken altijd wel snel weer zat word, koop ik vaak wat nieuws voor weinig! Dus ik had laatst een Rider Pro broek gekocht, maar nu zit het zo... hij zit echt megaaaa lekker zowel qua kuiten, bovenbenen, heupen, kont echt heerlijk zittie maar bij mijn buik zit ie echt veel te strak, dat komt ook omdat het best een mega hoog model is, en als je een maat groter zou kopen dan gaat ie van onder weer lubberen ;( Dus ik keek naar de harry's horse rijbroeken, maar op het oog zien die er ook best "hoog" uit, is dat ook zo? En hoe zijn de maten? En hoe is de kwaliteit. Ik zoek in ieder geval een "relatief goedkoop broekje" maar niet met zo'n mega hoge bovenstuk (of hoe noem je dat) want ik krijg er zowat buikkrampen van met rijden ;(

Alvast bedankt *D

x_MAARTJE

Re: Harry's horse vs Rider Pro (Boss) broeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:13

Ik heb ook een Rider pro! Ik ben er ook super blij mee, Ik denk dat je hebt best gewoon naar een ruitersportzaak kunt gaan en gewoon een aantal hh broeken passen! Je kunt dan voor jezelf altijd nog beslissen!