Hoe vallen bodyprotectors?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yellowcab

Hoe vallen bodyprotectors?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 21:59

Moet ik een maat kleiner/groter nemen of valt het gewoon zoals mijn normale maat?
Want ik zie er hier een op marktplaats staan kindermaat L ik pas normaal maat S en zelfs 152/164 pas ik nog wel aangezien ik maar 1,53 ben denk ik dat deze beter zal zitten qua lengte dan een volwassen maat.
De verkoper woont hier in de buurt dus wil sowieso eerst even passen hoor maar vroeg me wel even af hoe die dingen vallen!
Meer volwassen meiden met een kindermaat?

Alvast bedankt.

Maiska

Re: Hoe vallen bodyprotectors?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:28

Je kunt even gaan passen ja, maar ik denk dat het heel verstandig is eerst langs een winkel te gaan en daar info te vragen! Dan kun je vergelijken wat je fijn vind zitten, welk materiaal je wilt. En je weet meteen of de bp goed zit, te groot of te klein kan niet veilig zijn :P

Ik heb ook veel gepast en goede info gekregen toen, ik was erg blij dat ik niet zomaar wat heb gekocht maar verschillende prijsklassen en modellen heb geprobeerd! Heb btw de HH ;)

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 19:03

Ja ik heb er eens een geleend van iemand en dat was ook de HH (net als die van de advertentie!) en die vond ik wel fijn ik heb alleen geen idee welke maat dat was!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:24

Een BP kan je niet kopen zonder te passen. Een te kleine zit voor geen meter en als je een te grote hebt val je op de BP en heeft hij nog geen nut. Hij moet overal perfect aansluiten zonder te strak te zitten.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 22:36

Ja zoals ik al zei ga ik ook eerst passen. Ik wilde alleen weten of ze groot of klein vallen, want dan hoef ik dus niet te reageren op een advertentie.

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:46

Ik heb er én van Imperial Riding en die valt toch wel klein. Heb van jassen vaak een L of een XL en van die bodyprotector een M.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 23:12

Oke goed om te weten!

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:00

Ik heb ook een kindermaat L bodyprotector (doe er eigenlijk niks mee maarja) van maat L en ben 162,5 dus tja ...:#
Ik zal wel uitkijken met een tweedehands, want die dingen vormen zich naar je lichaam hé;)
Als je een nieuwe koopt is die helemaal recht en een tweedehandse is naar iemand anders zijn/haar lichaam gebogen dus ik weet niet of het zo fijn zit :o