bruine lederen rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emuline

bruine lederen rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 23:24

Hallo

ik ben op zoek naar mooi bruine rijlaarzen voor een niet al te dure prijs..
ik zie ze heel vaak in winkels staan, maar durf er niet naar te kijken.
ik wil er ook niet te veel voor uit te geven, ik rij niet zo vaak...en dan vind het niet zo waard om dure te kopen.

Ik ben op zoek naar zoiets:

Afbeelding

dressuurlaarzen, voor niet al te veel geld.

weet iemand iets of waar ik ze goedkoop kan kopen?

groeten emmy.

powerzoe

Re: bruine lederen rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:47

Lipica of de niro boots

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:49

Die jij op de foto hebt staan, zijn De Niro boots. Deze heb ik ook en heb ik gekocht bij het Drunens Ruiterhuis. Zit helaas wel een prijskaartje aan. Bij Lipica kun je ook dit soort laarzen laten maken, maar die zijn wel van mindere kwaliteit(en persoonlijk vind ik ze sowieso niet altijd zo mooi 'aangesloten' zitten)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 12:52

Ik zou gaan voor Lipica, die zijn qua keuzemogelijkheden en bruin het goedkoopst.
Ik heb zelf bruine derby's, heel erg tevreden mee :) Die zijn wel weer een stukje duurder..

worteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 12:54

reken maar minimum 400 € zeker als je bruine lederen laarzen wil.
Of mounten horse die hebben bruine lezeren laarzen voor 150 €

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:17

idd lipica is qua prijs niet hoog, maar pasvorm is ook niet alles nee...

zelf wil ik eigenlijk nog bruine derby's of niro boots zoals op je plaatje

Liselot11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:20

Oh die zijn mooi!! Ik wil ook graag bruine lederen rijlaarzen, vind die prachtig. Moet ik alleen wel weer een paard hebben om te rijden :o

Maar de laarzen op dat plaatje, die zijn erg mooi. Zijn dat De Niro Boots? Ik ga even googlen :Y)

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:22

je kunt ze ook in Emmen kopen, (drenthe). vriendin van mij heeft daar 2 paar vandaan, hele mooie super fijne rijlaarzen!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:50

ik zou gaan voor lipica's, heb zelf een paar, maar ben zeer tevreden over zowel kwaliteit en pasvorm. Ik heb ze al bijna twee jaar en draag ze dagelijks.

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:57

Somebody_ schreef:
Die jij op de foto hebt staan, zijn De Niro boots. Deze heb ik ook en heb ik gekocht bij het Drunens Ruiterhuis. Zit helaas wel een prijskaartje aan. Bij Lipica kun je ook dit soort laarzen laten maken, maar die zijn wel van mindere kwaliteit(en persoonlijk vind ik ze sowieso niet altijd zo mooi 'aangesloten' zitten)

Volgens mij staat er toch echt een p op van petrie ;)
En die zijn er vanaf E350

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:23

Orrie_VBW schreef:
Somebody_ schreef:

Volgens mij staat er toch echt een p op van petrie ;)
En die zijn er vanaf E350

Nee, er staat geen P op, er staat een embleem van De Niro op! http://www.drunensruiterhuis.nl/denirob ... arzen.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:26

kijk eens op marktplaats of speurders? Wat is het bedrag dat je max. aan de laarzen wilt uitgeven?

Emuline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 21:22

bedankt voor jullie snelle reacties... nou ik heb zwarte op het oog en die zijn 184 euro...das toch ook wel max..ik rij ook maar 1x in de week...

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:42

Mountain horse heeft ook bruine laarzen voor dacht rond de 200. Ik ben er heel erg tevreden over!!
En van Lipica heb ik toevallig ook zwarte leren rijlaarzen, gewone. Die zijn nu nog steeds goed, na wekelijks redelijk intensief te hebben gebruikt. Ongeveer 3 jaar oud. Verder weet ik niet hoe dat met bestellen zit.

Je zou ook jodphurs en chaps in het bruin kunnen doen. Dan kun je bijvoorbeeld de gaithers van petrie nemen en een standaard leren jodphur, ben je ook niet meer dan 200 euro kwijt! En dan heb je wel goede kwaliteit ( ik heb de mountain horse jodphurs met petrie gaithers, staat ook erg chiq en goede kwaliteit! zijn wel zwart)

Ik zou even die bruine laarzen van mountain horse googelen, ze lopen heerlijk. Is wel een ander type dan de foto in je openingspost. Dan zou je de sportive high rider moeten zoeken.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:31

Bij lipica heb je ook al bruine rijlaarzen op maat gemaakt voor 185 euro. Dus voor de kleur zou je het niet hoeven te laten ;).

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:25

Bij Lipici kan je alles laten maken wat je wil voor niet te duur, bruin, met veter, zonder veter, het kan allemaal! Gewoon even op de site kijken; www.lipica.nl

Emuline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 20:44

bedankt! ik rij nu zelf met jodphurs en gaithers...in het zwart.
ik wil ze in het bruin er ook bij denk ik...heb ze van mondoni en global.... ik ga ff kijken op de site.