[PG] minou 17 jaar vos merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_loveyou

[PG] minou 17 jaar vos merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 20:11

Hee,,

ik ben dus op zoek naar mijn vorge pony minou,, ze is 17 jaar en 1,43 grood en behoorlijk eigenweis

ik heb haar gekocht in de zomervakantie 2007 en verkocht in de zomervakantie van 2008 naar paardenhandelaar hazel bergs pony's die hem naar een manege hebben verkocht ( de paardenhandelaar woord in heeswijk-dinther maar waar hij nu staat wist hij niet meer dus het kan overal in heel nederland zijn ) ik heb haar moeten verkopen omdat ze te erg stijgerde het werd levendsgevaarlijk

voor de rest was ze best stijf en erg sloom in de bak niet echt een sport pony dus,, maar dingen zoals buiten ritten enzoo doet ze supper goed! ze is erg braaf aan de hand!

hier een paar foto's

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop dat iemand weet waar ze staat en hoe het met haar gaat ze in nu ongeveer 1,5 jaar weg en ik mis haar best wel erg!

Liefs

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:33

Mm......komt me heel bekend voor.....Zou de op `t Hoogt kunnen staan?
Ik weet het niet zeker!

Kim_loveyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 21:46

GewoonNoor schreef:
Mm......komt me heel bekend voor.....Zou de op `t Hoogt kunnen staan?
Ik weet het niet zeker!
Het zou zomaar kunnen! ze kan in heel nederland kunnen staan miss zelfs wel belgie als je meer info hebt zou je me aub dan een mailtje kunne stuuren?? mijn email is kimbosch2@hotmail.com