Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ze sluiten goed aan en zijn lekker soepel! Ik vind persoonlijk de vierkante neus erg chique! Ik had ze gratis, gewonnen bij het Drunen's Ruiterhuis!
Normaal zijn ze 380,- xLittleAngel schreef:ik krijg de laarzen ook, maar ze zijn nogal prijzig.
ik heb ze bij Lipica (ligt in Noordbrabant, tussen Raamsdonkveer en Geertruidenberg.) op laten meten, zodat ze precies goed om je voet en kuit en alles zitten. en dan zijn ze 180. Daar kan je ook zelf kiezen voor een rits, soort zool, met feters of zonder en dat soort dingen.
als je ze in de winkel haald zijn ze zo 200 euro duurder(dus 380.)
asjemenou schreef:xLittleAngel schreef:ik krijg de laarzen ook, maar ze zijn nogal prijzig.
ik heb ze bij Lipica (ligt in Noordbrabant, tussen Raamsdonkveer en Geertruidenberg.) op laten meten, zodat ze precies goed om je voet en kuit en alles zitten. en dan zijn ze 180. Daar kan je ook zelf kiezen voor een rits, soort zool, met feters of zonder en dat soort dingen.
als je ze in de winkel haald zijn ze zo 200 euro duurder(dus 380.)
Lipica maakt alleen maar lipica`s en geen De Niro`s.
xLittleAngel schreef:nouw lipica meet het gewoon goed op, en de niro boot. is
kalfsleer binnen en buite,
Met of zonder rits,hoog of lage rits
en de hak en alles.
en dat kan je bij lipica ook allemaal nemen, dus volgens mij zijn ze gewoon het zelfde.

Ik denk dat het verschil tussen de beide laarzen misschien de kwaliteit is. Ze kunnen wel hetzelfde model hebben en van hetzelfde leer zijn gemaakt, maar er kan nogal wat verschil zijn in afwerking. Bovendien is het ene stukje leer het andere niet