De eerste proef met Jur ging minder, ze was heel schrikkerig door de wind, de binnenbak maakte allemaal enge geluiden. De tweede proef ging wel super!
Toen snel Jur op de trailer gezet, terug naar huis en Orri geladen. Gelukkig werkte hij mee en zat ik, ondanks dat er maar weinig tijd tussen onze proeven zat, er toch nog op tijd op. Orri was erg druk door alle geluiden maar was toch fijn te rijden. Toen moest ik de ring in. Eigenlijk ging alles goed, behalve aanspringen in de linkergalop, door spanning gaf hij een soort bokje en sprong verkeerd. Snel gecorrigeerd en toen ging het allemaal weer goed.
Toen ik klaar was bleek mijn vriendin 1e en 3e geworden te zijn met 169 en 157 punten, 3 winstpunten dus!
Ik ging de losrijbak in en daar zei iemand (die een eigen stal heeft) dat hij mijn proef zo goed vond gaan, dat was erg leuk om te horen! Ik was ook erg tevreden, zeker voor de 1e keer L2 en het was pas Orri's 4e keer dat hij ging starten.
De tweede proef ging ook fijn, met wel een paar foutjes. Bij de prijsuitreiking bleek dat we 2x 161 punten hadden gereden. Ik was iets teleurgesteld, maar ja...

Iig heeft Orri nog niet geen winst gelopen en volgende keer scoort hij misschien wel weer hoger (of juist lager, je weet het nooit natuurlijk!

Jammer genoeg halen we de M niet meer voor april, dus wordt het toch die 10 punten rijden.