Mutatieformulier persoonsgegevens

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Mutatieformulier persoonsgegevens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 12:57

Hallo!

Ik vroeg me af of je ook weer een mutatieformulier moet invullen wanneer je al een persoonsnummer hebt. Heb gezocht in de geschiedenis en op de KNHS site, maar waarschijnlijk ben ik heel scheel want ik heb het niet gevonden... ;)
Ik heb namelijk al een persoonsnummer toen ik wedstrijden reed bij de pony's. Ik wil nu opnieuw startkaart aanvragen bij de paarden.
Ik ben ondertussen wel van vereniging veranderd..

Groetjes.

StEpHaNiE66

Re: Mutatieformulier persoonsgegevens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:04

Ik heb gisteren alle formulieren ingevuld en opgestuurd en ik had inderdaad ookal een persoonsnummer. Ik heb wel het mutatieformulier persoonsgegevens ingevuld er erbij gedaan. Misschien krijg je wel een nieuwe? Ik heb geen idee...

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 15:24

Okee. Dan doe ik het voor de zekerheid ook wel dan..

Iemand anders nog?

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:28

Als je "informatie bij mutatieformulier persoonsgegevens" invoert bij Google, kom je wel bij wat rijverenigingen uit :) Daar staat vaak ook een tweede blad, namelijk hoe en wat je allemaal in moet vullen.
Succes!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 20:46

Dank je! :)

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:55

Op dat mutatieformulier kun je ook gewoon je persoonnr invullen, die verandert niet.. Juist als je van vereniging wisselt is het van belang dat je het mutatieformulier persoonsgegevens invult!
Mijn vriendin is alleen gewisseld van vereniging en niet van paard, dus zij moest alleen deze invullen ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 20:56

Ah okee. Ik moet het dan dus allebei invullen. Omdat ik van vereniging wissel en ook nieuw paard heb. Ben nooit zo goed in al die formulieren ;) Maar dan ga ik dat doen! Bedankt!

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:12

En als je niet van vereniging wisselt, gewoon al een knhs ledenpas heb en in kan loggen op mijn knhs hoef je het mutatieformulier niet in te vullen?
Ooh wacht, ik sta op mijn oude ledenpas nog op een andere club, maar ben ondertussen al bijna een jaar lid van een andere vereniging, dan toch invullen?