[PG] Valentino - merrie - manege cadier en keer-voskleurig

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annika_x

[PG] Valentino - merrie - manege cadier en keer-voskleurig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 21:53

Wie weet hoe het met voska gaat? Ze is ooit van mij geweest alleen wegens vervelende gebeurtenis moest ze weg. Ik weet waar ze staat, alleen de laatste keer dat ik haar daar zag staan, kon ik dat niet langer aanzien ;( Ik wil haar niet nog een keer zo zien. Volgens de laatste berichten ging het niet goed met haar. Ik wil graag weten hoe het nu met dr gaat.

Hier wat foto's

Afbeelding

Afbeelding

http://i43.tinypic.com/9jq1ck.jpg

http://i44.tinypic.com/efic7b.jpg

Herkennen jullie haar? Of kunnen jullie meer over haar vertellen? Als je dan een pb wil sturen zou dat heel fijn zijn.

Nieuwe info; ze zou nu op manege cadier en keer moeten staan, ze staat daar niet tussen paarden maar uit informatie is gebleken dat er wel meerdere niet tussen staan, ze zou nu ook valentino heten. Plus dat ze drachtig is.
Iemand die weet hoe het met haar gaat, foto's heeft of andere informatie?
Laatst bijgewerkt door Tanja op 01-03-09 21:16, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's toegestaan/ivm 1 maands regel nieuwe info aan beginpost toegevoegd.

Annika_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 17:28

schopje.

Annika_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 15:27

schopje. Hoop dat iemand haar herkent of meer over haar weet.

Annika_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 14:18

schopje.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:30

op manege Cadier en Keer staat geen Valentino, ik heb wat foto's doorgestuurd naar iemand anders (misschien andere naam gekregen), maar ik verwacht niet dat ze daar staat. Ik weet namelijk dat ze eigenaar liever ruinen heeft, tenzij ze van een pensionklant is.
Als ik wat meer weet dan laat ik het jou ook wel weten.

Eyesore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 19:29

Op manege The Paddock in Bilthoven heeft ooit een Valentino gestaan, dat was ook een vosje maar ik weet niet precies meer hoe die eruit zag en die is nu ook al een aantal jaar weg..

silvericathy

Re: [PG] Valentino - merrie - manege cadier en keer-voskleurig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 21:48

ik zal morgen eens goed rondkijken, maar geloof dat die er niet staat hoor, miss manege vroendael?

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 19:59

eey, heb eens goed gekeken maar staat er niet, wel staat naast mijn verzorgpony's een paard wat met de bles erop lijkt, maar dat is richting margraten, weet niet waar jij woont, maar anders kun je miss eens langs rijden, wil enventuweel wel een paar foto's voor je maken als ik deze week ergens weer naar mijn verzorgpony's toe ga, zeg het maar wat je wilt...

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 22:17

silvericathy schreef:
eey, heb eens goed gekeken maar staat er niet, wel staat naast mijn verzorgpony's een paard wat met de bles erop lijkt, maar dat is richting margraten, weet niet waar jij woont, maar anders kun je miss eens langs rijden, wil enventuweel wel een paar foto's voor je maken als ik deze week ergens weer naar mijn verzorgpony's toe ga, zeg het maar wat je wilt...

nee die naast Vera en Exel staan zijn al heel oud en zijn al jaren van die eigenaar :D

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 07:07

Verafjord schreef:
silvericathy schreef:

nee die naast Vera en Exel staan zijn al heel oud en zijn al jaren van die eigenaar :D

weet ik veel :D dat ze van de zelfde eigenaar al jaren zijn ;) wist wel dat ze al oud waren :P

Mke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:11

Volgens mij staat ze nu op Manege Vrieswijk in Damwoude. Op zich heeft ze het goed, ze is net van haar kreupelheid af. Ze heet nog steeds Voska. Als ik haar op die foto's zie dan herken ik van dat rijden de manege zelf en haar blesje. ;)

Perry01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 12:05

Ik rijd op manege cadier en keer en daar staat ze niet hoor ;)

Konijnkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 11:20

hallo,
ik ken Voska.
ze staat op manege vrieswijk!
ik her
herkende de foto waar je reed op Voska!
met voska gaat het wel ok maar ze is ziek geweest!
ze is mijn lieveling!

mail me back

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:20

ze ziet er hier toch goed uit:
Afbeelding

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:48

Mocht je nog wat over haar willen weten dan kun je mij PB-en over Voska