Wie kent Stoeterij nr1 in Burgh-Haamstede?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tinkermiep

Wie kent Stoeterij nr1 in Burgh-Haamstede?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 12:07

Hallo,

Ik heb een weekendje paardrijden met wat vrienden op stapel staan. Mijn oog was gevallen op Stoeterij Nr. 1 in Burgh-Haamstede (Zeeland). Is iemand hier op het forum daar al eens geweest, en dan ben ik natuurlijk heel benieuwd hoe dat was!!
Alvast bedankt!!

Groetjes van Suzanne

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:02

Wat is kennen,ik weet waar het zit en waar de paarden in de wei lopen, daar houd de kennis op.
Qua rijden zit je mooier in Burgh, dan in Haamstede, kun je eerst nog lekker door het bos en dan naar het strand.

Chantal87

Re: Wie kent Stoeterij nr1 in Burgh-Haamstede?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:19

Ik zou er niet heen gaan, maar even verder zoeken naar iets anders. Als je meer wilt weten moet je maar ff een pb sturen, ik weet ook nog wel iets anders in Burgh-Haamstede.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:37

Ik vind het erg slecht, kwa omgeving en kwa begeleiding. Had toen afspraak om 13 uur, toen was eigenaar nog bezig en uiteindelijk na tijd wachten werd het 14 uur.
De rit zelf vond ik ook erg saai en de omgeving ook helemaal niet mooi, je moet tijd rijden door Haamstede om op het strand te komen en dan moet je ook nog terug....

Ik zal dan eerder naar Lisidina gaan in Burgh-Haamstede.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:58

LiNdA1986 schreef:
Ik vind het erg slecht, kwa omgeving en kwa begeleiding. Had toen afspraak om 13 uur, toen was eigenaar nog bezig en uiteindelijk na tijd wachten werd het 14 uur.
De rit zelf vond ik ook erg saai en de omgeving ook helemaal niet mooi, je moet tijd rijden door Haamstede om op het strand te komen en dan moet je ook nog terug....

Ik zal dan eerder naar Lisidina gaan in Burgh-Haamstede.

Dan heb je niet de directe route gehad, je kunt vanaf nr1 wel naar het strand, zonder door het dorp, alleen is de weg erheen wat saai, via een paadje langs campings enzo.
Ik ga altijd in Burgh het bos in, tegenover Lisidina, dan rijd je een minuut of 10 en ben je op het strand, daarvandaan kun je heerlijk lang rijden, dan kom ik er voorbij de vuurtoren weer af en via het dorp naar huis.
Vreemd dat je de omgeving niet mooi vind, heb je wrs niet goed rond gekeken, we zitten hier toch echt niet op het lelijkste stukje Nederland......

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:02

Burgh Haamstede is wel heel mooi, als je bij Lisiduna vertrekt.
Blijkbaar heb ik een andere route gereden, want vond m niet echt bijzonder. Maar ben natuurlijk te verwend bij Lisiduna ;)

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:06

Ik woon er praktisch naast, wat een geluksvogel he.....
Ze zijn nu flink aan het verbouwen bij Lisidina, ben benieuwd wat er gedaan wordt, dat het nodig was, was al jaren duidelijk.
Dit vertrekpunt is wrs een van de mooiste plekjes in Zeeland, en nog redelijk rustig,en zomers het hele seizoen op het strand, wat wil een mens nog meer?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:37

Ja echt heerlijk.
Lijkt me ook super om daar te wonen.

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 12:24

Stoeterij nr.1 is een zielig zootje, doe dat alsjeblieft, alsjeblieft niet, moedig die lui alsjeblieft niet aan om door te gaan waar ze mee bezig zijn...

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 20:25

licorne schreef:
Stoeterij nr.1 is een zielig zootje, doe dat alsjeblieft, alsjeblieft niet, moedig die lui alsjeblieft niet aan om door te gaan waar ze mee bezig zijn...

Is dat die toko waar we toen geweest zijn? Dan denk ik dat ik het volmondig met je eens ga zijn.

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 12:14

ik vind dat je er wel mooi kan paardrijden je hoeft niet persee door dorp
Eerst langs een camping En je kan ook mooi door de duinen

janinemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:20

even updaten **

lisiduna is failliet en gesloten.
en je kan indd heel mooi rijden naar het strand

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:44