Ik wil samen met 3 andere vriendinnen dit jaar een trektocht maken in de zomervakantie. 1 van mijn vriendinnen kan alleen tussen 8 en 22 augustus, en dan zit het bij 't Reelaer al vol.
Weet je nog iets voor ons? Meld het in dit topic of PB!
Hoe oud ben je? Net zoals bij t Reelaer zijn hier ook een soort trektochten. Dat wil zeggen: drie dagen gewoon rijden (wel 5-6 uur per dag) en dan twee dagen een trektocht. Volgens mij is dat bij t Reelaer ook zo (maar een dag echte trektocht). Het zit wel in België (Ardennen), maar is 100 euro goedkoper dan t Reelaer, dus dan kun je wel iets verder rijden denk ik
oeeeeeh reelaer is wel heel leuk, jammer dat je niet kan. daar ben ik ook heel vaak op ponykamp geweest en toen ik oud genoeg was 2x op trektocht geweest. Maar daar rijd ik ook het hele jaar enzo al dus nu werd het tijd dat k ergens anders heen ga en nu heb ik geboekt bij zo'n trektocht bij de ardennen. het lijkt me heel leuk. je kan het vinden op www.timeout-reizen.nl (als de site niet goed is moet je even op google kijken wanthet was iets in die trant) en dan bij jeugdreizen geloof ik. daar zie je wel allemaal ponykampen en trektochten. ik zelf ga op de trektocht van arabieren onder de sterren. heel veel succes met zoeken nog