Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:Ik weet dat zij dit doen maar ben nooit iets van hun hand tegen gekomen.
Gezien de constructie van dergelijke trailers zou ik zeer goed onderzoeken wat een trailer-met-frame gewoon nieuw kost. Ook op Marktplaats worden deze trailers (beperkt) tweedehands aangeboden. Doe goed onderzoek naar de prijzen voordat je opdracht geeft en potentieel te duur uit bent.
Realiseer je daarnaast wat een dergelijke actie betekend voor de auto die je ervoor zet. Kogeldruk van een tweepaards is al niet laag maar neemt met dit soort acties fors toe! Bezind eer ge begint is hier een hele wijze raad!

cissy schreef:denk dat Ikke wel genoeg ervaring heeft.... en je best naar dat advies mag luisteren
Ik denk ook dat je weinig tot geen mensen zult tegenkomen die een koetsenframe op een bestaande trailer hebben laten bouwen maar er ´gewoon´ een aanschaffen. Mijn stalgenoot heeft er eentje bij Van Hooff gekocht nieuw en ze kreeg nog behoorlijk wat voor haar oude trailer terug bij inruil.