ik wil graag wedstrijden doen, en ben ookal lid van een pony club en heb de startkaart papieren ookal binnen maar, de inentingen zijn niet goed. volgens de eigenaar heeft ze ze wel gehad maar zijn ze nooit opgeschreven hoe moet ik dat doen please help
Opnieuw beginnen met enten. Dus eetrst een basisenting geven en dan elk jaar herhalen. + goed laten noteren in paspoort
Remy
Geplaatst: 16-02-09 14:28
Daar is maar één oplossing voor: opnieuw laten enten (inclusief basisenting) en het deze keer wel goed laten opschrijven.
Annumarie
Geplaatst: 16-02-09 14:29
Netjes opnieuwe twee keer laten enten en dat goed op laten schrijven door de DA is het enige wat je kan doen. Of het moet zijn dat je een corrupte DA kunt vinden die wil anti-dateren...
kazary
Geplaatst: 16-02-09 14:30
Lijkt me eerlijk gezegd niet dat een dierenarts ze niet opschrijft, ik denk dat ze gewoon niet geënt is. Niet erg, maar nu zul je haar even opnieuw moeten laten enten. Dat betekend nu een enting en dan over 6 weken weer 1. Daarna mag je pas wedstrijden gaan rijden.
Anoniem
Geplaatst: 16-02-09 14:30
Gewoon even door je da laten opschrijven dat je merrie volgens schema is geént. Of je DA gewoon wat nieuwe stickers in het paspoort laten plakken, de meeste DA's doen dat wel.