Wie wil mij een (paar) keer op sleeptouw nemen in het bos van Zeewolde? En dan gaat het met name om het Horsterwold (stuk dat aan het Nijkerkernauw ligt) en een stukje Vaartbos wellicht als daar ook een leuke route loopt. Hulkensteinse bos ken ik, maar daar ben je zo door heen en daar zijn niet veel verschillende ruiterroutes. Misschien iemand die met zijn/haar paard bij Ruitersportcentrum Zeewolde staat? Ik kan daar naar toe komen met de trailer. Ik vind het wel lekker om stukken te draven en een lekker galopje te doen in een normaal tempo. Stukken stappen ook prima, maar niet alleen stappen. Paard is heel braaf in het bos.
Sim
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-09 21:00
Niemand uit die omgeving? Of willen jullie mij niet op sleeptouw nemen.....
ik sta aan het bos daar je kan me pb en ik sta bij de dierenweide bij het bos op 900 meter ervandaan.
KC
Geplaatst: 21-05-09 00:46
ff laat met mijn reactie maar heb hier ook interesse in. Mijn paard staat nu voor een tijdje in zeewolde ( word verder beleerd voor de wagen ) vlak bij het bos en wil er ook meteen gebruik van maken en dus lekker ff buiten rijden. Zoek dus mensen die hier zin in hebben.
Hey splash1999 bedankt voor je aanbod, ik heb inmiddels ook mensen op de stal zelf via bokt ontmoet. Dus denk dat het buitenrijden zou moeten lukken. Uiteraard lijkt het me alsnog leuk om eens af te spreken en te gaan rijden Liefs xxx KC