Ik heb 34/36, valt de maat dan ook echt als 34/36 of valt deze, zoals de meeste merken, veel groter uit. Normaal merk ik dat iemand met normaal een maatje L, vaak een XS past. Hoe zit dat met Anky?
Ik vind dat Anky ietsje groot valt. Maar niet zo groot als PK bijvoorbeeld. Van Anky rijbroeken heb ik een maat kleiner dan mijn normale maat. Ook bodywarmers en jassen vallen een klein beetje groter.
#Ymke#
Geplaatst: 16-02-09 14:17
Mijn ervaring is dat anky wel lang valt (en dan heb ik het over vestjes, shirts,jassen, dus bovenkleding) maar wel smal.
broeken vallen vaak ook een maat kleiner, al hoor ik soms dat ze juist groter vallen, beetje apart. maar alle broeken die ik heb, zijn een maat kleiner dan de maat die erin staat
passieX
Geplaatst: 18-02-09 20:18
mistral19 schreef:
Ik vind dat Anky ietsje groot valt. Maar niet zo groot als PK bijvoorbeeld.
Bij mij valt PK juist zoals de maat is, anky idd ietsje kleiner (smaller).
_Anneruth
Geplaatst: 18-02-09 20:20
De broekmaten kloppen meestal wel maar ik ken iemand die heeft de maten s t/m xl in de kast hangen.
Horsea_nl
Geplaatst: 18-02-09 21:30
jassen vallen klein heb altijd maat S en nu steeds maat M en met bodywarmer had ik weer maat XS en met een vest had ik weer maat M, scheen kleiner te vallen en met een ander vest heb ik weer maat S en met broeken heb ik altijd maat 36