Ik ben benieuwd naar het tijdschrift BIT. Op BIT-paarden.nl, staat dat je 1 gratis proefnummer kunt bestellen. Is deze ook écht gratis? En zit je nergens aan vast dan?
Sim
Geplaatst: 13-02-09 13:30
In zulke gevallen: Goed de "kleine lettertjes" lezen.
Als er geen sterretje achter gratis staat moet het echt gratis zijn. Anders zijn ze in overtreding van de reclame code volgens mij. Waarschijnlijk staan de voorwaarden dan nog wel ergens anders op de site
je krijgt er echt eentje gratis! Ze gaan je alleen daarna wel bellen om je een abonnement aan te smeren!
Mi_Amore
Geplaatst: 13-02-09 13:33
Goh, ik heb zo ooit eens 3 gratis CAP's aangevraagd, na die 3 bleven er komen en kreeg ik een factuur toegestuurd, dus echt alle kleine lettertjes lezen en eventueel nog een keertje extra mailen.
Bij de BIT was het bij mij toen echt gratis. Net wat Topaas zegt, ze hebben wel gebeld om een abonnement aan te smeren, maar je zit verder nergens aan vast, dan is nee ook een antwoord.
proberen ze op zo'n manier nieuwe klanten te winnen?? Er zijn er nu nogal wat die hun abbo hebben opgezegd omdat ipv 11x de bit. Deze nu nog maar 8x komt en we daarbij 2x het blad dressuur krijgen.
Volgens mij krijg je hem echt gratis. Zag in je profiel dat je ook nog geen 18 bent. Als je toch per ongeluk ergens aan vast zit gewoon je ouders laten bellen dat je nog geen 18 bent en dat het dus niet rechtsgeldig is... Heeft mijn vader ook eens gedaan toen ik blijkbaar iets over het hoofd had gezien een aantal jaren geleden
Gentlegiant
Geplaatst: 14-02-09 00:54
ik heb hem net voor 1 keer bestelt
kreeg ik z'n scherm badankt voor het aanmelden als abbone uw eerste nummer word thuis gestuurd
PARDON ik heb op 1 keer gratis geklikt zegme nu niet dat ik moet betalen oeps! wie had dit nogmeer
zoals iemand hier voor me al zei ik ben ook nog geen 18 dus heb altijd een excuus;) foei ik
@ jessj: Dit had ik ook? Komt omdat je normaal via die pagina een abonnement aanvraagt. En het knopje gratis proefnummer stond er bij, alleen waarschijnlijk hebben ze de pagina met Bedankt voor het aanmelden als abonnee niet veranderd. Niets om je zorgen over te maken hoor.
Boktpony
Geplaatst: 15-02-09 20:06
Jaaaren geleden heb ik zo enkele nummers gratis opgevraagt (adres van thuis, van me zus en andere familie ) Nu heb ik gewoon een abbo, maar je krijgt ze echt gratis!