Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Missbambie schreef:mirgino schreef:ik heb extra ringen in de trailer gemaakt nu kan ik het net aan de voorkant en zijkant vastmaken
er zat alleen een ring in het dak, nou dat is helemaal niks dan zwabbert het net alle kanten op nu zit hij strak vast.
Heb je daar een foto van?
rapido schreef:Ik heb sinds kort een nieuwe Ifor Williams trailer en vind de plek waar het hooinet moet hangen nogal rottig want het net hangt tegen de zijkant van het hoofd van mn paard!? Als ik het net voor in de trailer hang dan kan ze er weer moeilijk bij omdat het dan te ver weg hangt! Heeft iemand er ervaring mee in deze trailers of een suggestie?
rumay schreef:mirgino als je hem wel aan het oog bij het lampje hangt en aan het hooinet onderin een touwtje doet en die door het oog haalt waar je hem nu aan ophangt schommelt hij ook niet en vind ik veiliger dat hij hoger hangt
Ik heb aan mijn hooinet, waar je hem dichtknoopt, een musketonhaak zodat ik wel het net iets lager kan hangen en je nog wat ziet van het lampje