Manege van Loon Manege grol Manege Tinte Ponyhof Manege de IJslander Rijstal D`Eierkurf Knapepaard
Deze maneges staan nu op mijn lijstje om misschien is een mailtje te sturen om paarden te huren. Rijstal D'Eierkurf is eigenlijk mijn eerste keus, dus heeft iemand ervaringen met deze maneges? En dan het liefste de ervaringen met Rijstal D'Eierkurf
Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Judje op 16-02-09 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel verduidelijkt.
ik heb ervaring met manege grol en de ponyhof en knapepaard. manege grol is voor als je echt actie wilt op het strand de ponyhof is ook erg leuk, maar wat minder spectaculair dan manege grol bij de ponyhof ga je wel in galop, maar niet in rengalop. Wel super aardige mensen en heel goed verzorgde paarden.
Knapepaard, daar heb ik gereden toen die nog van een andere eigenaar was. Hoe het daar nu is met de ritten weet ik niet precies, maar ik hoor er wel goede verhalen over
hee in welke omgeveving woon je ? ik weet ook nog anderen leuken met hele mooie gebieden !! xx
Annemoon
Geplaatst: 08-03-09 18:14
Ik heb ervaring met 't Ponyhof. Een vriendin en ik hebben daar 1 keer een strandrit gemaakt op hun paarden en dit beviel goed. Ze houden daar rekening met wat voor soort paard je wil en dat was erg fijn. Veel plezier alvast!