Wat combineren met bodyprotector in de winter?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

saltpepper

Wat combineren met bodyprotector in de winter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 21:26

Hoe dragen jullie je bodyprotector in de winter? De BP dient zo dicht mogelijk op de huid gedragen te worden, maar mijn winter jas past er niet overheen (wel geprobeerd maar het zit niet comfotabel en ik lijk dan wel een 10-tonner te paard).

Wat dragen jullie onder of over je bodyprotector heen, wat comfortabel en warm genoeg is????

Ik zit nu soms te bibberen op mijn paard :? . Dit probleem speelt vooral in de winter met vriezen, koude wind of regen.

Greetz

Sodeletuut

Re: Wat combineren met bodyprotector in de winter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 21:28

Ik heb gewoon mn bodyprotector over mn winterjas heen.. Gaat net zo goed hoor. :)

Kikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 22:53

zoals Sodeletuut zegt, jas eronder,
en anders bodywarmer eronder , (erover kan natuurlijk ook, maar dan geeft 't minder warmte)
en verder veel laagjes, werkt altijd :Y)

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:24

Zelf heb ik een aantal dunne koltruien, die ik gebruik. Daaroverheen de bodyprotector en daarover nog een vest en dan een jas. Je ziet er misschien wat minder slank uit, maar dat vind ik zelf niet zo'n probleem. :)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:34

Eeh, ik heb een niet zo'n dikke jas (een soft shell jack) en die heb ik vaak onder mijn bodyprotector aan, met gewoon ook nog een trui.
Maar vaak genoeg heb ik ook gewoon mijn bodyprotector over mijn jas aan. En dat gaat eigenlijk prima, doet iedereen uit mijn les ook. Wel er even opletten dat de capuchon niet bij je bodyprotector in zit want dat zit niet zo lekker...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 22:32

Ik heb gewoon een shirt met lange mouwen of een dunne trui onder mijn bp aan. Daaroverheen heb ik mijn oude jas aan, die zit erg ruim en past dus over mijn bp heen!