[PG] Ischa/Ichmar, 16 jarige koffievos ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zarahk

[PG] Ischa/Ichmar, 16 jarige koffievos ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 09:06

Ik ben op zoek naar een paardje dat ik heb gereden tussen 1995 en 1997. Hij heette op papier Ichmar, maar werd altijd Ischa genoemd. Het was een Welsch-Arabier, waar duidelijk een stuk meer arabier in zat. Hij zou nu een jaar of 16 of 17 moeten zijn.

Het was een koffievos met een hele mooie aftekening, een kleine bles. Hij was 1.41 hoog ongeveer en ontzettend chique. Het was een heet ding en rende het liefst een paar rondjes in volle galop alvorens hij aan het werk ging. Hij hield enorm van grappen en spelen. Als hij je eenmaal vertrouwde dan ging hij voor je door het vuur. Als er dan weer iemand anders op ging zitten, dan zorgde hij dat die er zo snel mogelijk weer af was. Toen hij zadelmak gemaakt werd was hij enigszins kopschuw en hij vond het dan ook niks als het hoofdstel achter zijn oren moest.

Toen ik hem reed stond hij in Veldhoven bij Stal MC. Hij is op een dag verkocht en de eigenaar heeft me niet verteld waarheen. Later heb ik gehoord dat hij via een hoefsmid uit Geldrop naar Sevenum is gegaan, maar of dit klopt weet ik niet.

Ik zou heel graag willen weten hoe het met hem is, want ik ben nog steeds een beetje verliefd op 'm. Weet iemand waar Ischa is?

Ik hoor het graag!