Paardenvierdaagse in Epe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

UniQueU2

Paardenvierdaagse in Epe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 15:03

Halloo, ik wil ontzettend graag naar de paardenvierdaagse in Epe..ik heb mij dan ook ingeschreven en toen ben ik ingelood om mee te doen. Een vriendin van mij ook.. maar helaas kan zijn bijna zeker niet mee omdat ze van de zomer ook nog op vakantie gaat.. nu ben ik eigelijk opzoek naar iemand die dan met mij meerijd.. Het word de eerste keer dus ik heb geen idee hoe alles daar in zijn werk ga.. Ik weet wel dat je op een camping o.i.d. moet staan en dat er per dag een route afgelegt moet worden, op eigen tempo.. dit is dus niet leuk als je in je eentje bent.. vandaar dat ik opzoek ben naar iemand die meerijd..
Ik heb zelf een paard van 168 en echt hartstikke lief is.. buiten soms wat fris.. maar altijd te houden en betrouwbaar is. Zelf ben ik 22 jaar.. en kom ik uit de prov. Zeeland.. Dus wie heeft er zin om mee te gaan??

Groetjes Sandra

Angela77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:32

Judje

Re: Paardenvierdaagse in Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:53

Zoals je kan zien loopt er al een lang topic over de Eper paarden 4 daagse 2009. Daar kan je dan ook zien wie er meegaan.
Hier een slotje.