halsstuk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Salleke25

halsstuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 17:06

Ik heb een vraagje; bij mijn paard doe ik altijd een halstuk om inde winter maar het schuurt meestal bij de manen.
ik wil graag deze ophouden omdat: -ik scheer hem en nu blijft hij mooi kort inde haren ook in de nek
- de vacht is nu makkelijk schoon te houden ( heb een bont) en
te veel wassen is niet goed
nu de vraag: ik denk erover om een sleezy om te doen ,hoe zijn jullie ervaringen hiermee? je hebt twee soorten fullbody en een soort borstbeschremer met hals (maar door slechte ervaring met een elastische borstbeschermer is dit geen optie tenzij er ook van een ander materiaal gemaakt zijn).

graag hoor ik snel iets en alvast bedankt.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 17:11

Hoi!
Ik maak sleezy's en fullbody sheets. Zie ook mijn site link in mijn onderschrift.
Wat voor een problemen had je met de borstbeschermer? Ik maak in principe op maat via een meetschema. Sleezy's kunnen ook van fleece gemaakt worden.
Groetjes Angelique.

Salleke25

Re: halsstuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 17:26

hoi angelique,

mijn probleem bij de bortsbeschermer dat deze klemde op de schoft , ook als ik de band losser deed. hierdoor ontstond een drukplek en heeft nu witte haren gekregen en zelfs een plekje waar geen haren opzitten! heb nu een een andere gemaakt van een soort valourse (goed geschreven?) stof en deze werk uitstekend. ik moet er wel bij zegen dat mijn paard vaak last krijgt van schuurplekken ( dun hiudje). heb net ook op jouw site gekeken en vind dat je hele mooie producten hebt. als ik nu een sleezy( borsstuk met hals) laat maken van fleece krijg ik dan ook een drukplek op de schoft ?
kan ik dan beter een fullbody bestellen?

groetjes esther

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 17:35

Hoi Esther.

Naar aanleiding van je verhaal denk ik dat jou borstbeschermer te klein is geweest. Zoals ik al op mijn site uitleg: geen enkel paard is hetzelfde en heeft dus ook niet hetzelfde model.

Ik kan een borstbeschermer/ sleezy maken met fleece aan de binnenkant over de schoft en op maat, je kan het zo gek niet bedenken. En zo maken dat het amper tot niet opvalt dat er fleece op de schoft zit. Dat alles via een meetschema.
Een fullbody sheet is inderdaad ook een optie, maar die zal ook via een meetschema gemaakt moeten worden en van lycra.
En als laatste kan je inderdaad over een fleece sleezy nadenken, alleen is deze niet zo rekbaar als lycra en een stuk warmer.
Dus denk erover na en ik hoor het wel als je wat zou willen bestellen.

In ieder geval bedankt voor je compliment over mijn site! :D

Groetjes Angelique.

Salleke25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 17:45

hoi angelique,

bedankt voor je reactie. fleece is inderdaad niet zo rekbaar en misschien schuurt het dan toch bij de manen ( wil deze weer lang laten groeien) dus zal er goed over nadenken of een fullbody of een borstbeschermer met fleece opde schoft. ik laat je zeker iets weten.
hoe werkt dat meerschema, welke gevens heb je nodig?
en wat gaat het ongeveer kosten ?

groetjes esther

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 17:54

Hoi Esther.

Je kan t.z.t. op mijn site het contactformulier invullen. Daarna mail ik je het meetschema door.
Als je alle prijzen wilt weten kan je op mijn site kijken bij de pagina: prijslijst.

Groetjes Angelique.

Salleke25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 17:58

oke zal ik doen. had ook gekeken bij de prijslijst maar als er een stukje fleeece moet zetten bij de borstbeschermer met hals moet ik dan iets meer betalen?

groetjes en kei bedankt
esther

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 18:04

Tja dat wordt een heel bedrag erbij ;) 5 euro :D dus dat zijn de kosten niet geloof ik.

Salleke25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 18:10

nee hoor dat is het ook niet . hartstikke bedankt voor het advies zal goed over nadenken zal kijken of er nog reacties zijn van mensen die al een sleezy hebben en dan kijk ik welke ik het beste kan kopen van die twee.

groetjes