[EG] Fokker R.F. Rasker Groningen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PercyLeen

[EG] Fokker R.F. Rasker Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 13:59

Mijn merrie is waarsch. bij hem gedekt (ze is door hem gefokt) en ik zou hem graag via de mail benaderen of hij misschien enig idee heeft welke hengst het geweest kan zijn! (adresgegevens heb ik wel) maar omdat ik geen idee heb wie en hoe de beste man is doe ik dit liever per mail :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:10

Jeanine84 schreef:
Mijn merrie is waarsch. bij hem gedekt (ze is door hem gefokt) en ik zou hem graag via de mail benaderen of hij misschien enig idee heeft welke hengst het geweest kan zijn! (adresgegevens heb ik wel) maar omdat ik geen idee heb wie en hoe de beste man is doe ik dit liever per mail :)

Je kan hem ook een echte ouderwetse papieren brief sturen ;) , waarin je je telefoonnummer vermeld. Misschien is het wel een oud baasje :7 . Hoop dat je succes hebt!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 21:11

gem schreef:
Jeanine84 schreef:

Je kan hem ook een echte ouderwetse papieren brief sturen ;) , waarin je je telefoonnummer vermeld. Misschien is het wel een oud baasje :7 . Hoop dat je succes hebt!

Dat is idd wel een idee! Thnx!

Tanja

Re: [EG] Fokker R.F. Rasker Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 23:51

Hier is OV niet echt voor bedoeld. Je hebt gewoon de gegevens van de fokker en kunt dus gewoon contact met hem opnemen.
Hier dan ook een slotje.