[EG] Ashley, roodbonte shetlander merrie biddinghuizen????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Missbambie

[EG] Ashley, roodbonte shetlander merrie biddinghuizen????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 19:48

Ik zoek Ashley

Ashley is de moeder van mijn shetlander, Wat ik van de vorige eigenaar van mijn shetlander heb gehoord is dat Ashley samen met meerdere drachtige shetlander merrie op een ijsbaan in ENS hebben gestaan de naam van deze handelaar wist hij niet. de dekhengst (dus de vader van mijn shetl) die zou daar ook rond gelopen hebben.
Ashley heeft geen papieren. Ashley is met veulen naar een ander adresje in Ens gegaan en is toen verkocht aan mensen in Biddinghuizen. ik zou graag in contact komen met mensen die haar kennen of hebben.

Hier wat foto's van mijn shetlander met zijn moeder
Afbeelding
Afbeelding

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:22

Ohhhh ashley, die kende ik wel.
Ze heeft een hele poos daar gestaan, maar is vorige (geloof ik) weer doorverkocht, oude eigenarresse weet ook niet waarheen. Ik ben mee geweest haar uit ens op te halen, toen stond jou pony er bij.
Asley heeft hier ook nog een bonte zoon gekregen, die is nu 3

Missbambie

Re: [EG] Ashley, roodbonte shetlander merrie biddinghuizen????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 19:59

hoi Carina

wat fijn dat er zo snel iemand reageerde! kun je wat over haar vertellen mag ook via mail of msn hoor, ik ben heel erg benieuwd wat je mij kunt vertellen over haar. ik heb met pijn en moeite haar foto van Ben gekregen die ashley aan jullie heeft verkocht.

ben erg benieuwd wat er met haar is gebeurd en waarom ze bij jullie weer is weg gegaan. hoelang jullie haar hebben gehad en wat voor pony het eigenlijk is en zo gaan m aar door met vragen

ben ook benieuwd dan naar haar zoon

Groetjes syl