[PG] beitske, 20jarige zwarte draver merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lauraho

[PG] beitske, 20jarige zwarte draver merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 23:21

Ik ben op zoek naar mijn oude pony Beitske (hotpoint)1.54m. In 2004 is ze verkocht naar een gezin in limburg. Van daaruit is ze in 2005 dorverkocht naar een handelaar. Die handelaar heb ik nog gesproken, maar hij had haar alweer doorverkocht naar iemand in Belgie. Hij wist zelf ook niet wie het was. Hier houdt mijn spoor op. Ze moet inmiddels al bijna 20 jaar zijn. Beitske is een draver, maar heeft hier geen papieren bij. Ze is geheel donker bruin/zwart met een klein wit voetje achter. Ik weet dus niet of ze nog leeft, maar mocht je haar herkennen neem dan alsjeblieft contact met mij op.

Groet Laura

Binckydenice

Re: [PG] beitske, 20jarige zwarte draver merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 10:42

Dit moeten haar gegevens wezen:
Beitske
Naam Beitske
Stamboeknummer NL840402
Geslacht Merrie (M)
Kleur Zwartbruin
Ras Draver
Nationaliteit Nederland
Geboortedatum 25-05-84
Naam vader Revillon
Naam moeder Rosalien
Fokker B. Bolwijn
Trainer
Eigenaar Geen eigenaar

Dat kun je vinden op: www.NDR.nl

lauraho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 11:13

Hallo, wat een snelle reactie. Ik ben erg nieuwsgierig hoe je dit weet. Zover ik weet heeft ze nooit papieren gehad. Wel een paspoort waar hotpoint in staat. Volgens die eigenaren waarvan ik haar toen kocht was dat haar oorspronkelijke of bijnaam.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:41

Dat kun je vinden op: www.NDR.nl

Hier staan alle sportdravers geregistreerd... Als je in de rechter balk de naam van jouw draver invoert zie je deze gegevens staan, samen met stamboom, verrichtingen enz... enz..

Gezien de omschrijving aardig klopt, moet dit haar haast wel wezen....

lauraho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 11:47

Ik zie het inderdaad. Wat maf dat ze gelijk naar boven komt wanneer je dit intikt. Het moet haar haast wel zijn inderdaad. Dan is ze en een paar ouder dan ik altijd dacht en ze heeft wel degelijk een stamboeknummer en dus papieren. Helaas helpt dit me bij haar verleden, maar ik vrees dat ze in het handelcircuit terecht is gekomen. En gezien haar leeftijd is er een grote kans dat ze niet meer leeft.
In ieder geval bedankt dat je haar gegevens naar boven hebt weten te toveren. (Er van uitgaande dat ze het inderdaad is!)

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:54

Graag gedaan hoor! Ja, op die leeftijd is het lastig een nieuw plekje te vinden, maar sommige lukt het toch echt wel. Het enige dat ik je kan zeggen is zorg dat je erachter komt aan wie ze verkocht is via de vorige eigenaar. Aan de hand daarvan ben je pas een stap dichterbij. Soms is het lastig maar zeker het proberen waard, ook mensen die niets zeggen willen krijg je uiteindelijk wel zover om het toch maar te vertellen....Succes met je zoektocht!