start coupons hoe werkt het allemaal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bjorn6

start coupons hoe werkt het allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 20:33

hallo,
ik heb net geleden een draver gekocht en ik kan aardig met hem rijden en daarom wil ik ook met hem de wedstrijden in...
aan het eind van deze week komt er iemand mijn ppaard even opmeten en dan kan de startkaart via een vereniging aangevraagd worden...
ik snap alleen nog niet hoe het werkt met de startcoupons en met de plaatsen waar je wedstrijd kunt gaan rijden...
ik heb gelezen op internet dat mensen startcoupons opsturen.... maar waarheen en waarom???
en hoe duur zijn ze en waar kun je ze aanvragen??
en hoe moet je je inschrijven voor een wedstrijd en hoe gaat het allemaal in zijn werk???
ik hoop graag op een reactie want ik weet echt niet hoe het moet??
groeten annnick

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:37

Je kijkt op startlijsten.nl of op de KNHS site onder het kopje wedstijden.
Daar vind je wedstrijden die bij jou in de buurt georganiseerd worden. Daar staat ook een contact persoon/wedstrijd secretariaat bij met adres waar je je startcoupons naar toe kunt sturen. Doe dit wel een paar weken van te voren want in de winter zit alles snel vol. Verstandig is daarom om eerst te bellen of te mailen naar het wedstrijdsecretariaat of er nog plek is.
Op je startcoupon moet je zelf invullen waar de westrijd gehouden wordt en welke datum je mee wil doen, niet onbelangrijk is in te vullen welke klasse je mee doet.
In de week voor de wedstrijd staat de startlijst van de wedstrijd waar je aan mee doet ook op startlijsten.nl.
Succes.

Annemeik

Re: start coupons hoe werkt het allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:38

Volgens mij is je topic net gesloten omdat er al een faq bestaat voor dit onderwerp?

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:38

Sim

Re: start coupons hoe werkt het allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 22:18

Zie de link van Pres en het bericht van Annemeik. Ik heb je eerdere topic niet voor niets gesloten!