Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lovey_ou schreef:mmh ben eigenlijk ook wel benieuwd hij blaast wel op voordat je de grond raakt maar een hek weet ik niet. Als jij afstapt dan blaast ie niet op maar wat als je dan op een hindernis valt of op een hek,

Winniiee schreef:Wat me wel onhandig lijkt is dat je je vest dus altijd als bovenste laag moet dragen zeg maar.
Dus over je jas heen, anders kan hij niet optimaal opblazen.
Dus bijv. dressuur wedstrijd zou je hem al niet kunnen dragen.![]()
Bovendien vind ik hem ook spuuglelijk, ik vind hem nog enigszins mooi als hij opgeblazen is.
Ook vind ik het erg prijzig.
Ben benieuwd of hier gebruikers zijn van de HIT- AIR.
Biskwie schreef:lovey_ou schreef:mmh ben eigenlijk ook wel benieuwd hij blaast wel op voordat je de grond raakt maar een hek weet ik niet. Als jij afstapt dan blaast ie niet op maar wat als je dan op een hindernis valt of op een hek,
Hij blaast WEL op als je afstapt, wanneer je het niet eerst hebt losgemaakt van je zadel. Dit merkt het vest op als vallen.
Kijk maar op de site. Hij blaast dan niet op hoor...MISTRAL94 schreef:Ik blijf hier ook mee rondlopen om dit vest aan te schaffen, het lijkt me vele malen prettiger dan een BP.
Alleen is het jammer dat je dit qua aanschaf niet zo eventjes doet.Winniiee schreef:Wat me wel onhandig lijkt is dat je je vest dus altijd als bovenste laag moet dragen zeg maar.
Dus over je jas heen, anders kan hij niet optimaal opblazen.
Dus bijv. dressuur wedstrijd zou je hem al niet kunnen dragen.![]()
Bovendien vind ik hem ook spuuglelijk, ik vind hem nog enigszins mooi als hij opgeblazen is.
Ook vind ik het erg prijzig.
Ben benieuwd of hier gebruikers zijn van de HIT- AIR.
Lekker belangrijk veiligheid voor alles lijkt me toch?
Kan uit ervaring vertellen dat je beter met iets kan lopen wat spuuglelijk is (al is dat jou mening) dan je ribben breken met bijbehorende verwondingen en daardoor bijna 14 dagen ziekenhuis oplevert.