trektocht Midlaren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DJB

trektocht Midlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 17:26

Haai,

In augustus ga ik samen met een vriendin een trektocht maken met huifkar + extra paard (vriendin gaat meeste tijd mennen, ik rijden) vanaf mini-camping De Bult in Midlaren. Iemand ervaring daar?

Gaan er meer mensen een trektocht/huifkartocht maken in augustus (1e week) in deze omgeving?

Groetjes!

Sting

Re: trektocht Midlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 16:36

Heb er wel ervaring mee, en dat is niet zon heel goede. De paarden daar zien er vrij slecht uit en hebben vrijwel geen conditie. Erg jammer, want qua karakter zijn het prima pony's.

SecretLIN

Re: trektocht Midlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 01:55

je huurt daar pony's?

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:17

Ik heb er ook wel 's gereden,pony's gehuurd ,toen ik m'n eigen nog niet had.
Ik vond 't er vroeger; een jaar of 10 geleden 't er minder uitzien dan nu,toen hadden ze prikkeldraad om de weiden heen, tegenwoordig stroomdraad, en de paarden vind ik er nu ook beter uitzien,verzorgd en goed op de hoeven,wat eerst wel minder was...
Maar wat Sting zei daar heeft ze wel een beetje gelijk in; ze geven vaak wel paarden mee die amper conditie hebben .
Maar voor de rest is 't daar wel gezellig, mooie omgeving.
Ik keek altijd wel even naar de hoeven voordat ik ging rijden,want sommige hebben nog wel 's een loszittend ijzer,wat de eigenaar niet opgevallen is ;)