Ik krijg, De Niro boot. ik vind het echt een hele mooie, en ook heel fijn met lopen. Maar zijn nogal prijzig. net als die van Fabie. Als dat leer is? vind ik ze echt niet mooi. er zijn veel lerenlaarzen die net als gewoone lijken, dan vind ik er niets aan.
Erna_
Geplaatst: 01-02-09 15:00
fabiee schreef:
Ik heb laarzen van horka 'freestyle' gezien, iemand ervaringen ?
Ik heb er geen ervaring mee. Duur zijn ze in elk geval niet, terwijl het wel leer schijnt te zijn. Ik zou ze, denk ik, toch maar eens gaan proberen in de winkel. Als ze lekker zitten en je vindt ze leuk, nou, dan koop je ze toch?
Ik heb ze aan laten meten bij Lipica, die meten ze helemaal op voor je zodat ze naar je benen,voeten zitten, en die kosten 185 euro. ik wil Niro boot, maar die zijn 379 euro das te duur en nu heb ik em dus eigelijk voor meer dan 200 euro minder.
Maar je hebt tegenwoordig ook petrie laarzen, die half leer zijn ofzo? Maar die lijken gewoon van leer, vind ze heel mooi! Die zijn rond de €150 dus dat valt ook wel mee!
Polkiej
Geplaatst: 05-02-09 22:17
oh oke. Dat is idd ook wel leuk ja!
Vera1908
Geplaatst: 12-02-09 14:52
Ik heb nu Petrie chaps, maar ga binnenkort Lipica polo's bestellen die zijn €230,00 dacht ik. Dus dat is ook niet echt veel als je ziet dat de polo's van Petrie ruim €300,00/400,00 duurder zijn.
moet je maar eens zoeken naar een topic over lipica laarzen.
könings rijlaarzen echte toppers de favorit is al vanaf 190 euro voor meer info pb
visiontimes
Geplaatst: 18-02-09 00:16
Ik heb de Petrie anky's, vooral omdat ik vrij lang ben. En die zitten super. Ik heb er ook nog een rits in laten zetten, aan de voorkant net zoals de Anky Elegance. heb ik toch 300 euro bespaard