Een Horka cap was m'n eerste cap Later vond ik hem spuuglelijk en dik zacht uitgedrukt Maar denk dat ze inmiddels wel mooiere collecties hebben. Maar in het algemeen zaten ze wel fijn.
toosjeto
Geplaatst: 01-02-09 19:58
ik heb tijdje geleden de horka hawk ook gekocht maar heb deze puur gekocht voor de wedstrijden ik heb ze tot op heden nog niet gebruikt maar verwacht dat het een hele fijne cap is en deze cap was een van de weinige die mooi en niet lomp is
#Ymke#
Geplaatst: 02-02-09 08:55
Ik heb 2 horka Hawk's. Eentje in het blauw en een in het bruin. De bruine heb ik nu verkocht omdat ik graag een chocobruine wil ivm met tuig. Ik vind het echt en aanrader want ze zitten echt geweldig.
Ik heb ook een Horka cap, en ik ben er erg tevreden over! Ik vind ze aan te raden, omdat het goede kwaliteit is en ze hebben een niet al te hoge prijsklasse.
Ik heb de Horka Hawk, vindt het een hele fijne cap. Hij zit heel lekker. Ben er (gelukkig) nog niet mee gevallen dus daar kan ik je niks over vertellen.
Mo_86
Geplaatst: 14-02-09 19:47
Heb ook een horka, m'n tweede nu. Zit echt lekker! M'n eerste (zo'n halve champignon) ben ik vrij snel mee gevallen en heb er gelukkig niets aan overgehouden, dus ik ga er van uit dat ze echt goed veilig zijn Daarna wel een nieuwe gekocht, maar dat moet toch altijd nadat je op je hoofd bent gevallen (heb ik dus vrijwel altijd).
Mijn eerste cap was een horka. En die was nog van mijn zus geweest. Is al zon 7/8/9 jaar oud? MAar hij zat wel goed. Alleen paste mij niet super, maar mijn zus wel.
Het probleem met Horka caps is dat ze óp je hoofd zitten. Ik vind het het fijnst dat ze er óm zitten. Dat zit ook een stuk beter. Ik heb het gevoel dat Horca caps gauw zcheef gaan zitten, en niet stevig zijn. Heb nu een Cobalt. Die zit echt géwéldig!
Janna_M
Geplaatst: 02-03-09 22:19
Mijn 'beginners' cap was ook van Horka! Zat wel fijn hoor!
Maar nu heb ik er een van kavalkade, die zit superrr! (maar wel heul duur .. )
Ik heb een zwarte horka hawk en bevalt me super goed. Heb ook veel complimentjes gekregen dt het een mooie cap is. Hij zit echt heel fijn, nooit problemen mee gehad.
_Lotteke
@TS: sorry dat ik inbreek in je topic, maar ik heb eenzelfde vraag Heeft er ook iemand ervaring met de Horka Topline? Deze schijnen goed te passen voor mensen met een wat meer ovaal hoofd (lang&smal). Weet iemand of deze caps ook écht ovaler zijn of dat het om een verkooppraatje gaat?
Nienke89
Geplaatst: 16-03-09 13:42
Ik heb ook een horka (mijn 2e als) deze heb ik vind het een hele fijne cap!
Eline_Pine
Geplaatst: 12-03-12 12:43
Ik rijd nu 2 jaar met een Horka Topline, hij bevalt mij erg goed!!