Ik ben best een beetje boos. Kan dit zomaar?
Ik heb net wel een mail aan BIT gestuurd:
Jeddah schreef:Goedemiddag.
Verheugd dat ik was, vanmiddag om lekker het nieuwe BIT te gaan lezen met een kop warme chocomel op de bank na een fikse koude buitenrit.
Wat een teleurstelling! In plaats van lekker te genieten kreeg ik te lezen dat ik dit jaar veel minder BIT zal ontvangen!
Ja, daarvoor in de plaats een korting en 2 keer Dressuur. Maar ik wíl helemaal geen Dressuur. Ik ben niet lid geworden van Dressuur. Ik rij geen Dressuur. Ik ben lid geworden van BIT! Een super fijn heel veelzijdig páárdenblad waar ik elke maand weer van genieten kan.
Natuurlijk, het blad Dressuur wat ik laatst ontvangen heb zag er mooi uit en was voor Dressuur ruiters vast ook een plezier om te lezen.
Maar ik, als bitloze Recreatie/Western/Endurance/TREC, ja, van alles wat, maar nou nét geen Dressuur amazone heb daar totaal helemaal niets aan.
Ik weet niet eens of ik nou boos of verdrietig zijn moet. Misschien beide. Teleurgesteld in elk geval wel. Teleurgesteld dat nou juist de redactie van BIT er dus klaarblijkelijk vanuit gaat dat iedereen maar op een Dressuur tijdschrift zit te wachten.
Graag hoor ik van jullie of het zo blijven gaat. Of dat ik in elk geval een optie heb om mij enkel van BIT te abonneren. Zónder Dressuur. Want ik wil helemaal niet betalen voor een blad over een discipline waar ik helemaal niets mee heb.
Nou, mijn chocomel wordt koud, mijn BIT wacht op mij.
Met vriendelijke groet,
Corine Mennuti
Emmer-Compascuum