Ze bevallen me zeer goed en ik had totaal geen moeite met inlopen van deze laarzen. En ze rijden echt heerlijk!
Toen ik ze kocht heb ik gehoord dat je ze goed schoon moet maken en houden, dit heb ik dus gedaan.
Iedere keer naar het rijden poetste ik mijn laarzen en liep niet met mijn laarzen door het water of door de mest.
Alleen tot mijn grote verbazing komen er witte vlekken aan de binnen kant van mij rijlaarzen, dit heb ik er geprobeerd uit te poetsen. Dit leek in het begin te lukken maar ze komen toch weer terug. Het vreemde is dat deze vlekken maar op één rijlaars zit.
Ik had al even op google gekenen, maar ik kon geen goede oplossing vinden.
Weet iemand wat ik hier tegen kan doen om deze lelijke witte vlekken weg te halen en het voorkomen dat ze ook op de andere laars komen? Of denken jullie dat het nu al slijtage kan zijn? [ik rijd niet belachelijk veel, 3 keer per week]
En nog een ander vraagje over mijn laarzen, als ik ze op heb gepoetst glimmen ze erg mooi, maar dit trek naar een paar minuten ook weer weg en dan worden ze erg [weer] dof. Weet iemand misschien ook nog een tipje hoe ik mijn laarzen meer glimmend kan houden?
Alvast bedankt..
Dan is het namelijk ook niet zo vreemd dat het terug komt als je weer rijdt. Als je het maar op een laars hebt, heb je dan wel je ene been meer aan dan het andere