Ik vind dat pk enorm groot valt. Ik heb normaal confectiemaat smal, maar van PK moet ik altijd xs en zelfs dat is soms nog te groot.
Silver_Bolly
Geplaatst: 30-01-09 10:03
weet iemand van jullie toevallig een site waar ze PK kleding verkopen? Volgens mij valt het inderdaad best groot, want een vriendin van mij heeft een jas maat M en die past mij ook nog en ik heb maat XL.
Wij verkopen PK en ik vind dat PK iets kleiner uitvalt. Maar dat heeft er ook grotendeels mee te maken dat de PK kleding altijd erg mooi van snit is dus allemaal vrij getailleerd.
Erna_
Geplaatst: 30-01-09 20:05
De laatste jaren lijkt het wel of PK steeds kleiner uitvalt.
Ik heb een jas van vier jaar terug maat M, die stukken groter is dan de jas maat XL die ik nu heb
ShadowFax
Geplaatst: 30-01-09 22:46
Ik heb een jas van PK. Pumpkin Sam. Normaal heb ik confectiemaat 38 en deze jas is maat XS. Heb ook verschillende truien en vesten gepast, maat 38 was echt te groot voor mij.
Ik heb gisteren toevallig een bodywarmer van PK gekocht, normaal heb ik maat s/m, maar de bodywarmer die ik gekocht heb is maat xs.
Phoebe_
Geplaatst: 01-02-09 14:28
Ik vind PK ook wel wat kleiner uitvallen dan gedacht.. Ik heb vorige week een jas gaan kopen van PK en normaal heb ik maat M Nu moest ik maat L nemen
HeleenH82
Geplaatst: 02-02-09 16:38
Ik heb een PK rijbroek, maar hij valt klein uit hoor. In "normale kleding" heb ik een maat 36, maar in rijbroeken een 38 en in die van PK een 40. Let ook even op wat het materiaal betreft. Ik ben veel stretch gewend (paard is 1.78, wel handig als je broek mee beweegt met opstappen), maar die van PK is 95% katoen. Dat is erg wennen en ik vind dat zelf minder prettig.