[PG] Wie Kent Amaranda van de eppenzolder????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pcb

[PG] Wie Kent Amaranda van de eppenzolder????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 20:46

Ik ben op zoek naar deze shetland merrie, helaas geen foto van maar ze is helemaal
zwart! Ze heeft heel wat veulens gehad,dat is wat ik weet en ze moet nu rond de 20 jaar zijn,
als ze er nog is natuurlijk!
Ik hebhaar namelijk zo'n 7 jaar geleden voor het laatst gezien en wil gewoon weten of ze er nog is en waar ze dan is, heb haar 4 jaar verzorgd!Ze stond toen in purmerend, mischien dat dit helpt ben al een tijdje op zoek maar kan nix van haar vinden!

Mocca

Re: Wie Kent Amaranda van de eppenzolder????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 10:37

[SMP] > [OV]

sparxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:36

Bericht is al een tijd geleden geplaatst... maar wil toch even reageren!

Ik ken amaranda! Helaas weet ik niet waar ze is en of ze nog leeft maar ze heeft jaren bij ons in de wei gestaan in haaksbergen... Ik heb een shet van de eppenzolder en amaranda is haar oma :)

Mocht je amaranda gevonden hebben ben ik wel heel benieuwd laat het me weten als je wil!

Amaranda is denk ik al wel veel ouder dan 20... mijn pony begint met de letter J en komt uit 1994...

pcb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 17:06

Oh wat grappig!
heb je foto's van je shet??
ze was altijd zo mooi en braaf en lief, gewoon alles wat je je maar kon bedenken. daarom heb ik zoiets gehad van, ja dat ik gewoon wilde weten hoe het met haar was, weet wel dat ze 10 kids ong op de wereld heeft gezet waaronder 1 hengstje,
en hoe heet de moeder van je shet.?

sparxx

Re: [PG] Wie Kent Amaranda van de eppenzolder????

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 15:00

Ik heb momenteel geen fotos online staan dus dat zal ik eerst effe moeten doen,
Ik heb twee shetjes Juweel en Laura.
Juweel is een v.d. eppenzolder, haar moeder is esmaralda v.d. eppenzolder (en amaranda is daar weer de moeder van)..

Stond alleen amaranda daar of waren er nog meer?

Hoe is ze destijds helemaal in purmerend beland? Ik weet niet precies tot welk jaar ze bij ons stond (we hadden soms meer dan 20 shetlanders bij ons staan, ze waren van een fokker) wij zijn in 1998 verhuisd... in welk jaar heb jij voor amaranda gezorgd?

Ik heb ook wat zitten surfen op internet maar helaas niets kunnen vinden. Wel vind je haar naam maar niet of ze nog leeft of waar ze nog is :(

Ben erg benieuwd!!!

pcb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-10 15:57

als ik het nog ong goed weer was dat 1999 2000 of 2000 2001
weet niet meer precies, er heeft 1 zomer nog een merrie fancy gestaan ook een zwarte erg mooi maar had wel exceem en had een veulen aan de voet en die heete nancy dat ken ik me nog goed herinneren, laatste veulen van amaranda wat ik weet heete norrit merrie veulendat wa dtoen haar 10e veulen.
vrouwtje van wie amaranda was kende de fokker waar ze vandaan kwam en had haar voor haar dochtertje toen 4 jaar gekocht ze erge exceem manen en staart daarom hadden ze die andere merrie ook gebracht een zomer dat het goed verzorgt werd door mij haha! super leuke tijd gehad met die shetjes!!!

sparxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:12

aaah wat grappig,fancy heeft ook bij ons gestaan! Was goed te berijden alleen was het altijd een kreng naar andere pony's.. haha... Als ik ooit wat over amaranda vind zal ik het je laten weten.. mocht jij wat horen/lezen please let me know!!

pcb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-10 22:56

ja klopt was echt een schat!! en ja altijd de oortjes plat naar achteren haha!! wat grappig zeg! als ik wat weet laat ik het jouw weten!