Trektocht buitenland: iemand die mee wil??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

berdien85

Trektocht buitenland: iemand die mee wil??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 15:06

Hoi!
Na jarenlang op een stoeterij in Polen gewerkt te hebben in de zomers, leek het me tijd voor wat anders.
Mij lijkt een vakantie via time-out heel gaaf, een trektocht in het buitenland.
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die liever niet alleen gaan :D

Groetjes!

mvs

Re: Trektocht buitenland: iemand die mee wil??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:47

t lijkt me geweldig.. maar deze zomer nog niet misschien volgend jaar :P veel succes!

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 22:00

Jammer :D

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:53

Voor aankomend najaar heb ik zeker intresse!!

Zowel engels als western is voor mij een optie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 02:40

heb je concrete plannen???

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:32

Ook interesse, maar kan nog geen plannen maken (vanwege mijn verblijf in het buitenland en niet weten wanneer ik terug kom) :)

Verder wil ik liever niet meer dan 500 euro uitgeven aan de vakantie zelf (exclusief reis) en dan kom je toch al snel in de oostbloklanden uit.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 19:19

Uhh concrete plannen... Niet echt, ik heb wel gave reis bij Time out gezien, naar 't oosten van Polen http://www.timeout-reizen.nl/content/reis.php?rid=36
Even voor de duidelijkheid, het gaat mij om de zomervakantie en ik rijd 'gewoon' engels :)

't zou leuk zijn als ik iemand kan vinden met wie ik deze vakantie of iets dergelijks, kan doen :D

tinkergirl89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 20:29

ik vind t echt super maar ik ga liever op vakantie met me eige knollie... en ja waar kun je nou beter naartoe gaan dan ierland met je tinker :)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 20:30

Tja, als je héél vlug bent, kun je volgende week nog mee, weekje over de Veluwe. Wel eigen paard meebrengen.

Ik zit nog ernstig te dubben over de zomer, aangezien mijn GB-plannen in de war zijn gestuurd. Alle opties zijn nu soort van open. Misschien wel Denemarken............

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 21:24

Ik heb geen eigen paard. En veluwe (met alle respect) vind ik ook niet echt de moeite waard.

Wat is GB trouwens???

Haha ja naar Ierland met je tinker is idd zeer gepast, heel veel plezier :D

Jazzit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 22:49

@ Ike: Veluwe vind ik persoonlijk prachtig, hoewel ik het alleen pas wandelend en met de fiets heb gezien. (En als groom met een emmer koelwater tijdens enkele endurance wedstrijden :D ). Staat op mijn verlanglijstje om per paard te ontdekken. Zeker met een eigen paard is een vakantie in eigen land geweldig. Dat heb ik anderhalf jaar geleden mogen ontdekken :) Maar helaas is conditie van mij momenteel te belabberd, en winterse temperaturen ronduit pijnlijk voor mijn knie. ;( Ik had je berichtjes al gezien, maar laat ze tandenknarsend aan me voorbij aan.

Denemarken? Hmmm, vooralsnog zijn de plannen om in september de compleet andere kant op te rijden (richting Schwarzwald).

Berdien, in maart maak ik een kort uitstapje naar Polen, op ijslanders rijden bij Punktur. We hebben het geboekt met 4 vrienden. Niet overdreven duur, nederlandse eigenaren, en wellicht een aanrader (tenzij je helemaal niet meer naar Polen terug wilt?). Ze hebben er ook weken waarin je wordt voorbereid op een trektocht in ijsland. :)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 22:55

Jazzit schreef:
@ Ike: Veluwe vind ik persoonlijk prachtig, hoewel ik het alleen pas wandelend en met de fiets heb gezien. (En als groom met een emmer koelwater tijdens enkele endurance wedstrijden :D ). Staat op mijn verlanglijstje om per paard te ontdekken. Zeker met een eigen paard is een vakantie in eigen land geweldig. Dat heb ik anderhalf jaar geleden mogen ontdekken :) Maar helaas is conditie van mij momenteel te belabberd, en winterse temperaturen ronduit pijnlijk voor mijn knie. ;( Ik had je berichtjes al gezien, maar laat ze tandenknarsend aan me voorbij aan.

De afstanden zijn kort (max. 12km) dus in ruim een uur kun je op de volgende plek zijn. Doen we niet moeilijk over, hoor :D
Jazzit schreef:
Denemarken? Hmmm, vooralsnog zijn de plannen om in september de compleet andere kant op te rijden (richting Schwarzwald).

Berdien, in maart maak ik een kort uitstapje naar Polen, op ijslanders rijden bij Punktur. We hebben het geboekt met 4 vrienden. Niet overdreven duur, nederlandse eigenaren, en wellicht een aanrader (tenzij je helemaal niet meer naar Polen terug wilt?). Ze hebben er ook weken waarin je wordt voorbereid op een trektocht in ijsland. :)

Doe Elselien de groeten van me.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 11:01

Punktur zit 10 km van de stoeterij waar ik gewerkt heb.. Dus dat maakt vrij weinig uit hihi :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:40

Polen trekt me wel,ik had ook reizen gezien.
ik denk er even over,rijd ook engels..wanneer zou je willen gaan dan,eventueel?

edit:deze reis lijkt me best gaaf.
Ik kan alleen niet in de reguliere zomervakantie waarschijnlijk,omdat er dan veel collega's al op vakantie gaan..eind augustus zou mij het beste uitkomen,maar heeeeeeeeel misschien kan juli,in goed overleg nog wel..

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 22:31

Ik weet nog niet precies wanneer.. Binnenkort krijg ik m'n verlof te horen.
Ik heb sowieso geen vrij in de bouwvak, dus iets daarvoor of erna. Als ik meer weet kan ik 't je evt laten weten?? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 00:34

ja laat me gerust weten.ik mag mijn zomervakantie nog plannen maar dus niet in de schoolvakantie het liefste.

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 00:53

Wauww! dit is echt heel gaaf!
Lijkt mij erg leuk/mooi om te zien die omgeving.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 16:33

Oke, ik houd je op de hoogte :D

Ireneee ook belangstelling??

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 23:09

Ziet er gaaf uit :j

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:46

Hoi,
Hier nog een met belangstelling! Het hangt alleen af van wanneer het is, of kan zeg maar.
En als ik het goed begrijp is het niet met eigen paarden toch?

Switchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 19:43

Hey!
ik ga in de zomer een week naar Florence, Italie. hier ga ik westernrijden en maken we dagtochten van 2 - 4 uur.
ik ga samen met een vriendin die nog nooit paardgereden heeft, zij doet een beginnersarrangement.
beginnersarrangement is 550 euro en dat wat ik ga doen is 630 euro ofzo.
ze hebben ook trektochten van een paar dagen voor de wat meer gevorderde ruiter met een goede conditie.

als iemand zin heeft om mee te gaan.. gilt u maar :)

ik ga de reis waarschijnlijk via time out reizen boeken. heb deze mensen al gesproken en wanneer we met een groep gaan (max 8 dacht ik) kunnen we waarschijnlijk groepskorting regelen.

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 20:53

Ik heb toch besloten dat ik liever met mn eigen paarden een trektochtje in nederland doe, voor de leuk.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 21:42

Bedankt voor alle reacties :D
Switchy: Ik ben helaas niet zo van 't westernrijden, weet je of je daar ook engels kunt rijden? Dan heb ik evt. ook wel interesse.
Ik heb ook leuke reis gezien bij Time Out naar Hongarije, niet duur .. en klinkt erg leuk! (incl 2 dagtochten)
http://www.timeout-reizen.nl/content/reis.php?rid=165

Verder vind ik deze reis naar Frankrijk ook leuk:
http://www.timeout-reizen.nl/content/reis.php?rid=169

In ieder geval is mijn keuze van bestemming nog helemaal niet zeker... Maar ik heb wel voorkeur voor bijvoorbeeld Frankrijk, Hongarije en evt. Polen :) (Vliegticket naar Boedapest in Hongarije is ook niet duur trouwens! Iets van 200 euro incl tax)

Zodra ik meer over mijn verlof weet zal ik dat naar diegene die geinteresseerd zijn laten weten :)

ardith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:56

peoh het lijkt me erg leuk om een keer te doen, maar wordt hem dit jaar denk ik niet. Even iets om in mijn achterhoofd te houden voor later. Maar wie wel gaat, veel plezier!!!

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 22:26

:D