is startlijsten.nl ook zo traag bij jullie, ik wordt er helemaal gek van, en dit is niet een dagje zo maar al een poosje,
ben ik de enige die er last van heeft.
pres
Geplaatst: 27-01-09 22:49
Dat is inderdaad al een poosje zo. Er staat dat er aan een passende oplossing gewerkt word. Ik hoop dat ze die oplossing snel vinden want dit is inderdaad niet echt prettig.
Hier op mijn werk doet ie het ook super snel, en dat terwijl de verbinding hier altijd slecht is, wellicht is het probleem opgelost,
Sjonniej
Geplaatst: 28-01-09 15:25
Ik kijk toch bijna dagelijks op startlijsten.nl maar heb hier écht nog helemaal geen last van gehad. Waarschijnlijk ligt het dan echt aan jullie server.
Net als dat mijn vorige pc de site van mijn school niet kon openen. Dit was zo ingewikkeld voor die pc, dat hij er echt heel erg lang over deed. Kan me voorstellen dat je voor startlijsten.nl ook een goede pc moet hebben en dat oude pc's er moeite mee hebben.
Op de website van startlijsten.nl staat dat er bij hun een probleem is en dat er aan een passende oplossing wordt gewerkt, op dit moment is startlijsten bij mij weer redelijk snel