[EG] in omgeving van Nuth

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

[EG] in omgeving van Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 22:00

Hallo

ik ben opzoek naar mensen die in Nuth of omgeving wonen mijn paard heeft daar gestaan en nu ben ik opzoek naar die mensen.
Het gaat om een haflinger toen nog genaamd Rambo.(als ik mij niet vergis) nu heet hij floris
foto's staan op mijn profiel.

Dit is meer dan 4 a 5 jaar geleden. Dus herken je hem of ken je mensen op bokt wie daar al langer dan 4 jaar wonen zou ik het graag horen.

groetjes marlonFloris

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 20:51

niemand die daar woont of heeft gewoont? ik ben nog steeds naar deze mensen opzoek,, mijn pony stond daar met nog 2 of 3 andere pony;s heb ik mij laten vertellen.

Kippesoep

Re: [EG] in omgeving van Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:51

Woon er in de buurt. Komt ie van een manege/pensionstal of van een wei ofzo?

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 21:52

van een weide wat ik gehoord heb, het is nu zoon 5 jaar gelden. hij stond toen met nog 2 of 3 andere paarden in een wei. was niet zo heel goed verzorgt en had een heel zielig stalletje dit is de informatie die ik heb van de vorige eigenaar die hem daar gekocht heeft.

Kippesoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 22:15

Dan weet ik niet of ik je verder kan helpen, want ik ken niet veel weides/eigenaren van weides. Zijn hoofdje kwam me bekend voor maar er zijn natuurlijk ontzettend veel haflingers met een kolletje.
Hij heeft wel prachtige manen trouwens :)