Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar het zou wel fijn zijn als er meer keuze komt.
) heb... Anky draag ik zelfs 44
... Maarja, dat is wel altijd goed zoeken ... Echter denk ik niet dat 50+ er een brede markt voor is. Vraag is of het dan nog verstandig is om paard te rijden
(ik heb daar nu zelf ookal heel lang in dubio over gezeten..) Menino schreef:Echter denk ik niet dat 50+ er een brede markt voor is. Vraag is of het dan nog verstandig is om paard te rijden(ik heb daar nu zelf ookal heel lang in dubio over gezeten..)
Misterylady schreef:Menino schreef:Echter denk ik niet dat 50+ er een brede markt voor is. Vraag is of het dan nog verstandig is om paard te rijden(ik heb daar nu zelf ookal heel lang in dubio over gezeten..)
Daar gaat het nu natuurlijk niet om.
Iemand kan ook gewoon de verkeerde bouw hebben waardoor een grotere maat rijbroek nodig is.
.. Want het is idd rot als je een half jaar moet zoeken naar een goede broek.. Toch vraag ik me af hoeveel mensen met maat 50+ nou echt helemaal geen gewetenswroeging hebben als ze op een paard zitten, of zich zelf een aangepaste waarheid voorhouden
... Ik wil niemand beledigen hoor... Menino schreef:Misterylady schreef:Daar gaat het nu natuurlijk niet om.
Iemand kan ook gewoon de verkeerde bouw hebben waardoor een grotere maat rijbroek nodig is.
Wat versta jij dan onder verkeerde bouw ?
,, weet niet of er verschil zit tussen met kunstleder zitvlak of zonder, kwa maat.