Smalle rijbroek?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elynia

Smalle rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 21:13

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe rijbroek, ik heb er enkele maanden geleden eentje gekocht maar
ik vind ze toch niet zo goed rijden omdat ze in mijn knieholte te groot is? dus die verkoop ik maar weer...
Mijn probleem is dat ik smalle, redelijk lange benen heb. :P
Maatje 36 is soms nog te groot en ik heb daarbij nog eens hele smalle kuiten (ong. 33 cm).
Daarom wou ik aan jullie vragen of jullie soms merken en modellen weten die mij zouden passen.
Ik ben rond de 1meter70 dus ik weet niet of ik nog in een van de kindermaten pas?

Ik hou van ruitjes maar het mag ook een effen kleurtje zijn, als ze maar goed past en lekker zit.

Alvast bedankt! ;)

marrlinde

Re: Smalle rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:18

ik heb een hele lekkere, hij is lang en smal en met ruitjes, moet je een foto? ;)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:42

Mss eens op de mannenafdeling kijken? Ik heb ook een mannenbroek, is veel smaller dan de dames. En nog een voordeel is ook nog een stukje langer dan de dameslengtematen.

Elynia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 21:51

Siersma schreef:
Mss eens op de mannenafdeling kijken? Ik heb ook een mannenbroek, is veel smaller dan de dames. En nog een voordeel is ook nog een stukje langer dan de dameslengtematen.

Hmm zijn die maten daar niet nog groter?
Ik heb nu ook geen abnormale lange benen, het gaat niet zo echt om de lengte,
meer om de breedte bij de kuiten en de knieholte :) Toch bedankt!

Hester16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:08

Ik had dezelfde problemen als jij, nu heb ik een Eurostar Klarissa die erg goed valt bij mij! Normaal heb ik mt 34, maar mijn broek is een 164. Valt smal, en is ook vrij lang. Je zou het kunnen proberen. Ze hebben hem trouwens niet met ruitjes, ik heb hem in het donkerblauw en volgens mij kan je hem ook in het zwart, antraciet en wit krijgen. Hij heeft overigens wel een kunstlederen zitvlak!

waldoalpha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:24

als je die lengte hebt en je bent zo smal is het heel goed mogelijk om een kindermaatje te proberen. alleen is ie natuurlijk wat korter, maar dat is geen probleem als je lange sokken draagt of met laarzen rijdt. ik heb nog genoeg broeken in maat 164 en 176 hangen. kijk maar eens op de site van hh. als daar iets voor je tussen zit kun je me pb-en

Marsje_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:26

Ik ben ook rond de 1.70 en ik pas de broeken in damesmaten ook niet, die zitten te wijd.. Ik heb eigenlijk alleen maar rijbroeken maat 176. Ik heb vooral broeken van Eurostar, Kentucky en Kingsland en bij allemaal heb ik maat 176 (alhoewel Kingsland iets korter is dan de andere 2, maar met een sok is dat zo te verhelpen..)

Wiske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:57

Kinderbroeken! Van eurostar gaan ze tot maat 188! Lekker lang en kinder maatje smal.

Elynia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 19:25

Bedankt! Iets korter maakt inderdaad niets uit, daar zie je toch niets van :)
Volgende keer als ik nog eens naar een ruitersportzaak ga dan kijk ik bij de kindermaten!
Bijkomend voordeel, meestal kosten die modellen bij kinderen iets minder :P