Nieuwe paardijbroek.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Nieuwe paardijbroek.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 18:47

Hallo allemaal,

Omdat mijn paardrijbroek nogal verslijt en de ander te groot is (van iemand gekregen ooit), ga ik een nieuwe kopen.
Natuurlijk kan ik dan op internet gaan kijken en alles afpluizen maar ik vind het veel leuker om jullie mening te horen.
Wat voor een rijbroek hebben/willen jullie? Hoeveel heeft die gekost/kost die? Wat voor een kleuren heb je van dat merk allemaal?

Alvast bedankt voor de reactie's!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:37

Ik heb 2 broeken van Eurostar, een zwarte en een grijze, en 2 van Pikeur, een blauwe en een jeans.
Het probleem bij de Eurostar (Domino) is dat ik ze steeds omhoog moet trekken, anders zit het kruis zowat tussen mijn knieën :D
Ik vind ze ook snel vaal worden in de was.
Die van Pikeur waren wel erg duur, bijna € 140, maar ik heb ze al een paar jaar en ze blijven goed. Je haalt het geld er echt uit.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 19:55

Innepin schreef:
Ik heb 2 broeken van Eurostar, een zwarte en een grijze, en 2 van Pikeur, een blauwe en een jeans.
Het probleem bij de Eurostar (Domino) is dat ik ze steeds omhoog moet trekken, anders zit het kruis zowat tussen mijn knieën :D
Ik vind ze ook snel vaal worden in de was.
Die van Pikeur waren wel erg duur, bijna € 140, maar ik heb ze al een paar jaar en ze blijven goed. Je haalt het geld er echt uit.

Ik betaal liever wat meer en dat de broek(en) een paar jaartje's meegaan, dan een goedkope waar na 2 keer dragen al een scheur in zit.

ponyfreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:02

Hoi,
Ik heb net een nieuwe paardrijbroek gekocht. Ik koop ze meestal bij de winkel bij mij in de buurt. Ik heb een global rijbroek met ruitjes. Zit er rijd goed!

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:02

Ik ben zelf ook erg tevreden over Eurostar.
Ik heb er 2: een van grijze jeansstof en er een met blauw/grijze ruitjes (Klik). :+:
Ze zijn ongeveer rond de €130 -€150 euro. ;)

Amrah

Re: Nieuwe paardijbroek.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:13

2 van pikeur rond de 150/175
1 kentucky rond de 150
O:)

Heb eigenlijk altijd de duurdere broeken want met goedkopere rijd ik mezelf kapot en vind de kwaliteit over fijner :) + dat ze langer dan 3jaar mee gaan bij intensief gebruik :)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 20:23

Mooie rijbroeken allemaal. Ik wil er zoiezo een met ruitjes. Zoiets als die eene op de foto van Eurostar.

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:28

KellyZ schreef:
Mooie rijbroeken allemaal. Ik wil er zoiezo een met ruitjes. Zoiets als die eene op de foto van Eurostar.

Bij Divoza is hij nu met 25% korting. ;)
Het is het model Benny Check. :)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 20:29

La_Fleur schreef:
KellyZ schreef:

Bij Divoza is hij nu met 25% korting. ;)
Het is het model Benny Check. :)

Met ruitjes? Ik wil ook nog een egale maar ben vooral naar zo'n leuke met ruitjes op zoek want die vind ik wel erg mooi.

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:32

Ik heb zelf ook een Eurostar. Een donkerbruine. Ik had meerdere broeken gepast, maar ik vond vooral de stof van de Eurostar erg lekker zitten. Hij was rond de 86 euro en dat vind ik een mooie prijs voor een rijbroek, niet al te duur.

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:32

Ik heb er 3 van Horka, een effen zwarte, maar die begint nou wel te pluizen. (heb ik denk ik 1,5 jaar nu) Dan nog een bruine met streepjes en een zwarte met ruitjes. Die houden zich goed. :j Ze waren tegen de 70 euro dacht ik.

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:35

KellyZ schreef:
Met ruitjes? Ik wil ook nog een egale maar ben vooral naar zo'n leuke met ruitjes op zoek want die vind ik wel erg mooi.

Ja die met ruitjes. ;)

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:00

Ik heb zelf een Eurostar Clarissa, heel blij mee. Superfijne thermostof, pilt wel heel snel maar als je er een beetje op let met welke andere kleding die in de was gaat en de klittenbandjes dichthoudt gaat t prima (heb de mijne al dik 2 jaar in fanatiek gebruik en hij is nog steeds mooi)..
Daarnaast heb ik een broek van harry's horse, zo'n geruite van de collectie van vorig jaar, zit ook fijn, blijft tot nu toe ook mooi en de stof (ook de neplederen inzet) is lekker zacht, maar hij is eigenlijk net iets te kort.. Ligt ook aan mijn lange benen natuurlijk ;)

Ook heb ik er eentje van nedhorse geloof ik, en ook daar heb ik geen klachten over :P

Wiske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:56

Ik ben 3 euro star broeken, en eentje van het ruitergilde maar die ziet een beetje flubberig zeg maar.
Mijn zusje heeft een Mondoni ofso van Divoza en die zit heeel lekker!

Katarine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 00:08

Ik heb alleen maar de duurdere merken zoals pikeur en anky, ik train elke dag mijn 3 paarden en soms ook nog de 2 pony's van mijn zusje. De goedkopere merken gaan meteen stuk.

myro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 11:20

harryhorse of mondoni zijn goed

Klaartje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 02:24

HH zijn goedkoop, en hebben best leuke.
Mondoni heeft hele leuke , o.a mooie ruitjes broeken.
Kwaliteit HH vind ik best goed!