Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
siskeh schreef:waarom wordt ze beslagen?
chanouk schreef:Bij mijn pony is het ook een drama ijzers, ze krijgt een verdovingsspuit van te voren( ze staat nu al een tijd niet meer op ijzers) die ik haar geef een uurtje voordat de hoefsmit komt
In t begin was t alleen wat steigeren en wat vervelend met haar voeten doen, een praam op bij haar werkt totaal verkeerd word ze nog veel erger mijn vorige hoefsmid wou t niet meer doen dus opzoek naar een ander die wou t wel proberen nou goed verdovingsspuit enz ijzers eronder gekregen dit is zon 3 jaar gelukt maar op een gegeven moment werd ze echt gemeen en ging ze gericht meppen toen heeft de hoefsmid de ijzers er nog onder gekregen maar durfde het niet nog een keer aan.
Nu ben ik de laatste tijd wat met haar aan t oefenen eerst steeds tikken op haar hoefen met een hoefenkrabber, daarna oud ijzer erop gelegd en met een hamer erop tikken, dit ging goed accepteerde ze, mijn vader gevraagd of die dat ook een keer wou doen dit liet ze ook toe, een week trg was de smit er verhaal verteld hij even proberen nou dat wou ze echt niet weet jullie wat het probleem kan zijn? Dit doet ze overigens bij elke hoefsmit